אסטרטגיה וקונספט
בכדי ליצור מותג עם עוצמה, עלינו קודם כל להבין:
מהו הסיפור שעומד מאחורי החברה, מהם השירותים שהיא מספקת, להבין מה הן החוזקות והחולשות של החברה ומה הן ההזדמנויות שעומדות בפניה (SWOT).
לאחר ניתוח מאפייני השוק, מיפוי המתחרים ואפיון קהלי היעד נוכל להתוות תכנית שיווקית אפקטיבית ולגבש קונספט קריאטיבי ייחודי, שייצור את ה"סיפור" העומד מאחורי המוצר/מותג ויהפוך אותו למבוקש.
את התכנית השיווקית והקונספט הקריאטיבי נגיש לך בפרזנטציה מושקעת כ"ספר הוראות", שיהווה בסיס לכל מהלך שיווקי של המותג.