Archives

Modasty

הצניעות תמיד באופנה. רשת אופנה צנועה

הרקע

הרשת החלה את דרכה ללא זהות מותגית ברורה לפני כ-10 שנים ונחלקה לשני שמות שונים: "שלי קלאב" ו"עולם הבגד. כיום מונה הרשת כ- 10 סניפים ומשרתת אוכלוסייה חרדית, דתית, דתית-לאומית וגם חילונית. לרשת לא היתה "תפיסה רשתית" בקרב לקוחותיה. כל אחד מהסניפים נראה שונה. ניכר כי לא הושקעו מאמצים בניראות הסניפים או בתמהיל פרטי הלבוש שהוצגו בהם. הסניפים דמו למחסני ביגוד עמוסי תוצרת. בסניפים הגדולים לא היתה חלוקה ברורה לקטגוריות, דבר שהקשה על לקוחות למצוא את מבוקשם. השפה הגרפית בה הוצגו פעילויות ומבצעי הרשת לא היתה אחידה ולא שידרה "אופנה".

האתגר

בתקופה בה המודעות והפתיחות הגבוהה בקרב הנשים החרדיות / דתיות לטרנדים האופנתיים בארץ ובעולם והרצון העז לחקות אותם, במגבלות הצניעות הנדרשת כמובן, ובהיעדר רשת אופנה דתית-חרדית שלטת במגזר זה, נוצרה בפנינו הזדמנות להפוך את רשת "עולם הבגד" לרשת המהווה "מנהיגת דעה" בכל הנוגע לטרנדים, סטייל ושיק בעולם החרדי והדתי. כדי לעשות את המהפך הרצוי, היה עלינו :לייצר שינוי בתפיסת הקהל בכל הנוגע לרשת ולרלבנטיות שלה לצרכיו האופנתיים. לפנות לקהלים חדשים: נשים בנות 18-30 במגזר החרדי והדתי שישמשו גם כעתודה לרשת וליצור חזות אחידה לכל חנויות הרשת, לצורך יצירת עוצמה רשתית.

בשטח

את המהפך התחלנו בבחירת שם חדש וסלוגן לרשת, אשר יקרינו את הערכים והתועלות שהיא מציעה ללקוחותיה: Modasty – הצניעות תמיד באופנה. יצרנו לוגו ושפה גרפית אחידה וייחודית למותג ע"י שילוב פריטים מצולמים בקומפוזיציות מעניינות שמזכירות צילומים של בלוגריות אופנה. מטרת השפה החדשה לשמש כ"סטייליסטית" המסייעת לנשים להתאים לעצמן את שילובי הפריטים הנכונים ביותר עבורן, תוך שמירה על הצניעות המתבקשת.
את הרשת חילקנו עפ"י קטגוריות ובידלנו אותן בעזרת צבעוניות שונה. יצרנו שת"פ עם סטייליסטיות שדיללו את כמות הפריטים הצפופה בסניפים ויצרו תצוגה מזמינה ואופנתית ועם משרד לעיצוב פנים שעיצב את חנות הדגל של הרשת כשלב ראשון בתהליך המיתוג. לקראת השקת המותג החדש בשלושה סניפים שונים של הרשת נערך פרסום מקיף של מודעות, שלטי חוצות ומדיה.

נעלי סקופ

רשת הנעלה מובילה בישראל

הרקע

רשת נעלי SCOOP הינה רשת Low cost המתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה  הפונה לקהל יעד צעיר ולכל המשפחה. כיום, מונה הרשת כ-60 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ. הרשת מציגה קולקציות טרנדיות ואופנתיות המתאפיינות במראה עדכני בהתאם למגמות האופנה העולמיות. לצד התחרות בתחום, שהופכת להיות יותר ויותר אינסטסיבית (לצד רשתות "זולות" נוספות, חנויות ענק וחנויות מקוונות), מצליחה הרשת לשמור על תדמית של רשת אופנת נעליים מהגדולות והמובילות בארץ.

האתגר

האתגר המותגי המרכזי של רשת SCOOP הוא להיות רלוונטית לטרנדים, לסגנון חיים ולעולמות תוכן של קהל היעד, תוך שמירה על הנכסים המותגיים . בנוסף, כמותג ריטייל מהמובילים בעולם ההנעלה, עליו לשמור מצד אחת על ייחודיות ועדכניות מול המתחרים מצד שני לתקשר עם הקהל ברמה יומיומית במטרה לייצר תנועה בסניפים ולהגדיל את המכירות.

בשטח

ברמה המותגית, פיתחנו עבור SCOOP שפה מותגית אחידה במדיות הon line והoff line, ששומרת על המיצוב הטרנדי והצעיר של המותג ובנוסף, מייצרת רלוונטיות לעידן הדיגיטלי באמצעות עיצוב עדכני. במקביל ייצרנו קמפיינים עונתיים להשקות של קולקציות אופנה לאורך השנה, בהם כיכבו הפרזנטורים הנבחרים, ייצרנו מהלכים מכירתיים חודשיים לאורך כל השנה, השקות של מותגים ומוצרים חדשים (כמו קולקציית הקפסולה של הסטייליסטית ליאת אשורי), מהלכים ייעודיים לחברי המועדון, קידום וניהול שוטף של עמוד הפייסבוק והאינסטגרם.

TO GO

רשת הנעלה

הרקע

החזון העומד מאחורי הרשת, הוא לאפשר לכל אישה לרכוש נעליים ללא הגבלה ולהתאים נעל לכל בגד, אירוע ומצב רוח. מתוך תפיסה זו, מציעה TO GO מגוון עצום של דגמים אופנתיים ואיכותיים בהתאם למגמות העדכניות ביותר של בתי האופנה הגדולים והמובילים בעולם. לרשת למעלה מ-72 סניפים. לצד התחרות בתחום, שהופכת להיות יותר ויותר אינסטסיבית (לצד רשתות "זולות" נוספות, חנויות ענק וחנויות מקוונות), מצליח המותג לשמור על תדמית של רשת אופנת נעליים מובילה.

האתגר

בשוק שבו התחרות הולכת ומשתכללת והרגלי הקהל משתנים, האתגר המותגי המרכזי של TO GO הוא להיות רלוונטי לטרנדים, לסגנון חיים ולעולמות תוכן של קהל היעד, תוך שמירה על הנכסים המותגיים . בנוסף, כמותג ריטייל מוביל בעולם ההנעלה, עליו לשמור מצד אחת על ייחודיות ועדכניות מול המתחרים מצד שני לתקשר עם הקהל ברמה יומיומית במטרה לייצר תנועה בסניפים ולהגדיל את המכירות.

בשטח

ברמה המותגית, פיתחנו עבור TO GO שפה מותגית אחידה במדיות הon line והoff line, ששומרת על הנכסים המותגיים הגרפיים המוכרים (לוגו אדום כצבע מרכזי) ועל המיצוב הטרנדי והצעיר של המותג וגם מייצרת רלוונטיות לעידן הדיגיטלי באמצעות עיצוב עדכני. במקביל ייצרנו קמפיינים עונתיים להשקות של קולקציות אופנה לאורך השנה, בהם כיכבו הפרזנטורים הנבחרים, ייצרנו מהלכים מכירתיים חודשיים לאורך כל השנה, השקות של מותגים ומוצרים חדשים כמו קולקציית הקפסולה של הפרזנטורית עדי הימלבלוי, קו מוצרי נעלי נוחות, מהלכים ייעודיים לחברי המועדון, ניהול שוטף של עמוד הפייסבוק והאינסטגרם.

Glick

רשת אופנת בגדי ים

רקע

גליק הינה רשת ארצית לייצור ועיצוב בגדי ים ואופנת חוף. החנות הראשונה של גליק הוקמה בחיפה ונתפסה בעיני קהל היעד כחנות ותיקה, חסרת ייחודיות, המתאימה עצמה בעיקר לקהל הבוגר. הרצון להתפתח לרשת ארצית הביאה אותנו לבחינה מחודשת של מעמדה ומיצובה הקיים. שינוי התפיסה, מיצובה מחדש כרשת המתמחה בהתאמת דגמי בגדי ים איכותיים, אופנתיים וטרנדיים לקהלים הצעירים, הזניקה את המכירות והפכה את גליק לרשת המונה כיום כ-11 סניפים. המהלך השיווקי (בשיתוף פרד בלסן) זיכתה את המותג בפרס "דה מארקר".

בשטח

כחלק מתהליך מיצוב הרשת עיצבנו לוגו חדש ועדכני לגליק, תוויות חדשות למותגי הרשת ושני קטלוג שונים בכל עונה: קטלוג יוקרתי עבור הקהל הבוגר של מותג בגדי הים ZAKI וקטלוג בסגנון צעיר ותוסס לקהל הצעיר. כדי להתאים את המותג לקהל הצעיר, הוקם אתר חדש ששילב אפליקציה ייחודית עבור המותג בשם "מיקס אנד מאטצ'": לא עוד סט בגדי ים המורכב משני חלקים קומפלט. כל אחת יכולה לבחור חלקים נפרדים ולהתאים אותם לעצמה, במידה שלה, עם הפרופורציות גוף שלה והסטייל האישי שלה ע"י בחירת השילוב המנצח ש"מולבש" על הדוגמנית באפליקציה. במקביל, נעשה מהלך שיווקי ששילב בין המדיות המסורתיות והדיגיטליות: הוקם דף למותג בפייסבוק. כדי למשוך חברים לדף נתבקשו הגולשים ליצור את ה"מיקס אנד מאטצ'" שלהם דרך האפליקציה של המותג, להעלות את התמונה עם השילוב שלהם בפייסבוק. כדי לזכות בפרסים היה עליהם לצבור לפחות כ-100 לייקים על התמונה. במקביל יצא קמפיין מודעות במגזינים שונים ושילוט חוצות בהם נעטפו השלטים בחזיות ביקיני ענקיות. הקמפיין הפנה את קהלי היעד לאתר החדש של גליק ולדף הפייסבוק. החזיות בשלטי החוצות נגנבנו אבל המותג קיבל דקות יח"צ יקרות ובמקומם עלה שילוט חדש. המהלך השיווקי הביא למודעות גדולה בקרב הקהלים הצעירים למותג החדש והנחשק. תוך 5 ימים מנה הדף של גליק כ-49,000 חברים.

קניון G צמרת

ניהול המדיה החברתית

רקע

קניון G צמרת בבעלותה של חברת גזית, ממקומם באחד המתחמים היוקרתיים ביותר בת"א, בלב שכונת צמרת. הקניון מורכב ממספר קטן של רשתות ובעיקר מבוטיקים יוקרתיים ועסקים שמשרתים את תושבי האזור ולקוחות עמידים מאזור המרכז.

האתגר

בשל מיקומו של הקניון ומיצובו היוקרתי, הוא נתפס ע"י הקהל הרחב שאינם נמנים עם תושבי האיזור, כקניון בלתי מושג, יקר ולא נגיש. המטרה שהוצבה בפני Nano היתה להנגיש את הקניון לציבור הרחב ולייצר טראפיק שוטף, באמצעות דף הפייסבוק של הקניון.

בשטח

בשלב הקמת הדף, יצרנו לשונית בשם "30-300" ובה עידכנו מידיי חודש עשרות פריטים שמחירים נע בין 30 ל-300 ש"ח. לצד העלאת התכנים הקבועים והשוטפים של הקניון בפייסבוק, יצרנו קמפיין ששילב בין מדיות הדיגיטל והמדיות המסורתיות. התובנה המרכזית שעמדה בבסיס הקמפיין, התבססה על שיחות שנערכו עם לקוחות הקניון, נציגי הקניון ובעלי החנויות, היא שהבידול המרכזי של הקניון בהיותו הבסיס הקבוע למרבית מבעלי החנויות, הרשתות והבוטיקים בקניון. על תובנה זו ביססנו את הקונספט הקראטיבי "הקניון האישי שלך" שחוזר כתימה מרכזית המתארת את הקשר האישי של בעלי העסקים בקניון עם לקוחותיו. לקמפיין יצרנו חוברת ובה הקדשנו מקום לכל אחד מבתי העסק בקניון. את החוברת שלחנו לכ-300,000 בתי אב. הקמפיין לווה במודעות שפורסמו במגזינים נבחרים. בפייסבוק נערך קמפיין במשך כ-3 שבועות ובו נתנה בכל יום במה מרכזית לכל אחת מהחנויות ובעליהן בתורן. שת"פ נוסף נעשה עם עמותת "אחת מ-9". המטרה המרכזית היתה להעלות את המודעות בקרב נשים לסרטן השד מצד אחד ויצירת ערך חברתי ערכי לקניון מצד שני ע"י אירוע יוקרתי שכלל תצוגת אופנה עם מיטב התוצרים של חנויות הקניון. לאירוע יצרנו קמפיין מקדים שהזמין את הקהל הרחב לבוא ולהשתתף באירוע היוקרתי. את האירוע תיעדנו on line בדף הפייסבוק של הקניון ובמשך הימים שלאחר האירוע.

 

Toledo

חנות טכשיטים ייחודיים מקוונת

Label M, Babyliss Pro

מוצרי שיער מקצועיים

Label m הוא קו מוצרים, זוכה פרסים, שפותח בהשראת "אופנת לונדון", לטיפוח ועיצוב השיער. החברה מצליחה לגשר על הפער בין אופנה ועיצוב שיער והיא נחשבת חלוצת הטרנדים החדשים ומובילה בחדשנות מוצרית עם קו המוצרים פותח ע"י מעצבי שיער תחת פיקוח ובקרה של הצוות האומנותי והמוכר בעולם עיצוב השיער: טוני מסקולו וסאשה מסקולו טרבאק. בכל תצוגות האופנה הנחשבות בעולם משתמשים במוצרי החברה ולכך ממוצבת חברת labelM כמובילת טרנדים לקהלים הצעירים שמחפשים מוצרים טרנדיים,מובילים שלא מתפשרים על איכות.

Nano שומרת על השפה המותגית של החברה ומתאימה אותה לקהלי היעד בארץ במגוון מוצרים שונים הן במדיות המודפסות והן במדיות הדיגיטליות.

Babyliss Pro היא חטיבת המוצרים המקצועיים של חברת בייביליס.
ליין המוצרים של בייביליס פרו (פרופשיונל) נחשבים יוקרתיים ומיועדים לקהל מעצבי השיער המקצועי ולקהל לקוחות שאינו מתפשר על איכות.

Nano שומרת על מיצובה של החברה ומתאימה את השפה הגרפית ואת המסרים לקהל המקומי.