מיתוג עסקי שיהפוך אתכם לסיפור הצלחה

אם אתם מחפשים סטודיו למיתוג עסקים כדאי שתכירו את nano, משרד בוטיק מוביל שיספק לכם תחת קורת גג אחת את כל צורכי המיתוג. ביחד עם צוות הסטודיו יגובש הסיפור של העסק ומוצריו, אשר יתבטא בתוכנית פרסומית ושיווקית יעילה הנושאת קונספט גרפי וקריאטיבי ייחודי, שתהפוך אתכם מעוד חברה למותג מוכר ומצליח.

 

הבטחה פרסומית יישומית וייחודית

עם חברתנו תזכו ליצור מיתוג עסקי אפקטיבי ומקיף, השואף לקיים הבטחה פרסומית מדויקת, עוצמתית וייחודית, שמיקודה במהות ויתרונות המוצרים או השירותים המסופקים על ידי העסק. ההבטחה ניכרת בכל היבטי התדמית, השיווק והפרסום של העסק לרבות שמו של המותג והלוגו שלו, אופן פרסומו במדיות השונות, נראות החברה ואריזות מוצריה.

 

הליך מיתוג מקצועי

אצלנו כל הליך מיתוג לעסקים, בין אם מיתוג עסקים קטנים או גדולים, חדשים או וותיקים, מורכב מהליך מקצועי עם מספר שלבי יסוד. השלבים כוללים בין היתר צבירת ידע על החברה ומוצריה, על פיו ייבחנו אופציות לבידול ממתחרים בשוק, וכן גיבושה של הבטחה פרסומית והגדרת הצעת מכר ייחודית. בהמשך נתכנן לוגו, שם למותג וסלוגן המבטאים את ייחודה של החברה, היתרונות והתועלת שברכישת מוצריה או שירותיה, ואסטרטגיית הפרסום שלה. השפה הויזואלית שנבנתה עבור המותג תיושם במדיות תקשורת מתאימות ובהתאמה להגדרות תקציב השיווק של כל לקוח.

 

לשירותי מיתוג עסקים

לשירותי מיתוג עסקים מקצועיים, איכותיים ובעיקר ואפקטיביים, ולקבלת עוד מידע וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם סטודיו ננו בטלפון 072-270-9970 או במייל [email protected].

 

צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.





צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.