בניית מותג עם סטודיו תדמית מקצועי

עם סטודיו תדמית nano תזכו לבניית מותג מקצועית ואפקטיבית שתשפר את תדמית חברתכם ותגדיל את מכירותיה ורווחיה. החברה מתכננת, יוצרת ובונה מותגים ללקוחות מענפים שונים בכל קנה מידה ובכל רמת ותק, בהתבסס על הליך מקצועי ויסודי המורכב ממספר שלבי יסוד.

  • צבירת ידע – מיתוג חברה מתחיל באיסוף כמה שיותר ידע אודותיה ואודות מוצריה. בין היתר נחקור ונבין את מצב השוק, אופן תפיסת המותג על ידי קהל היעד שלו, היכרות עם מתחרים, יתרונות מוצרי החברה, נקודות התורפה שלה, הזדמנויות ומכשולים הניצבים בדרכה ויעדים שיווקיים.
  • בידולה של החברה ומוצריה – עם הידע שרכשנו אודות העסק ומוצריו נבחן אילו תכונות יש להדגיש אשר יבדלו וייחדו אותו ממתחרים בשוק, בין היתר באמצעות סקרי שיווק ותשאול מקורבים לעסק.
  • גיבוש הבטחה פרסומית יעילה ואפקטיבית – נשענת על תכונות ייחודיות ומודגשות של בית העסק ונועדה למשוך את תשומת לב קהל היעד. זאת עם הגדרת הצעת מכר נבדלת שתוביל לתפיסה ייחודית של המותג על פני מתחרים בשוק. ההצעה תבטיח לרוכשי המוצר או השירות של המותג תועלת משכנעת, ברורה, אמינה ומפתה.
  • שם, לוגו וסלוגן למותג – מתחילים בעיצוב לוגו גרפי קליט ומתומצת, והטמעם באתר החברה, מוצרי הניירת שלה ופרסומיה. כמו כן, חברות בינוניות וגדולות ישקיעו גם בפיתוח שם ייחודי למותג המוביל למסרים, ערכים והקשרים נוספים התורמים לאפיון העסק ובניית תדמיתו השלמה. בנוסף, ניצור למותג סלוגן יצירתי שיבטא את התפיסה האסטרטגית פרסומית ושיווקית של המותג, על התועלת וההבטחות האצורות בו עבור רוכשיו.
  • שיווק ופרסום במדיות השונות בהתאם לצרכי המותג והגדרות תקציב של בית העסק.

 

לבניית מותג אפקטיבי

לבניית מותג אפקטיבי לעסק שלכם, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם סטודיו ננו בטלפון 072-270-9970 או במייל [email protected].

 

 

צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.





צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.