Archives

אום חליפה

מיתוג קייטרינג דרוזי

הרקע

קייטרינג דרוזי משפחתי שמתבסס על שפע המתכונים הדרוזיים המסורתיים והמשובחים שעברו מאם לבת במשך עשרות שנים.

האתגר

בעקבות הרצון לגדול ולהתרחב, החליטה המשפחה לעבור תהליך מיתוג עם Nano במטרה לייצר לקייטרינג חוויית מותג חדשה, ייחודית, שתצא מהשבלוניות המגזרית המסורתית, תתחבר להוויה המודרנית אך יחד עם זאת תשמור על האותנטיות ותהווה בסיס ליצירת בידול וזכירות לאורך זמן.

בשטח

המהות המותגית "מפעל חיים", מייצגת את המשפחתיות, את המסורת ארוכת השנים של הכנת האוכל הדרוזי לאורך הדורות ואת אם המשפחה העומדת בראש הפרמידה ושימשה בסיס גם לקונספט הקריאייטיבי הנבחר. השפה התדמיתית נשענה על איור מודרני של דמות האם בשילוב פונטים מודרניים. פלטת הצבעים שליוו את המותג: חום ותכלת שמשדרים הרמוניה ושלווה ובעיקר, נותנים מקום לצבעוניות החמה והעזה של האוכל הדרוזי אותו הצגנו כאלמנט מרכזי וחוויתי בכל האלמנטים השיווקיים של המותג. למותג הקמנו דף פייסבוק ואתר רספונסיבי. את האתר אנו מקדמים בגוגל.

COFFEE STATION

רשת קפה מהיר

רקע

קופיסטיישן, רשת בתי קפה הפועלות כ"תחנות קפה מהירות": מגוון סוגי קפה איטלקי איכותי בלי להמתין, בלי להזמין מקום, בלי לדחות סיפוקים. לבוא, לשתות ולהמשיך הלאה לשיגרת היום.

האתגר

בשוק רווי רשתות בתי קפה בעלות שפה מיתוגית מזוהה, ניצב בפינינו האתגר ליצור מותג מבודל ופשוט לשכפול, שיקל על התרחבות הרשת תוך שמירה על זהות ושפה עקבית של "תחנת קפה" איכותית ומגוונת ל"מביני עניין"

בשטח

כחלק מהידוק הזהות הויזואלית ושמירה על שפה אחידה וקליטה, נבחרו צבעי המותג העיקריים- חום, אדום ותכלת. המהלך כלל את עיצוב כל המארזים, המדים, התפריטים, מערך השילוט, עיצוב החוויה הקמעונאית בסניפי הרשת (טאפטים, מסכי תפריט, דלפקים, תמונות ועוד) וקמפיינים פרסומיים חדשניים. את האתר החוויתי עיצבנו כמפת "מטרו" בו הגולש "נוסע" בין דפי האתר -התחנות. כל תחנה עוצבה בסגנון שונה שיוצרת עניין ומעודדת "לטייל" ברחבי האתר.

 

Flavors

מיתוג לקייטרינג בוטיק איכותי

מסעדת comesoon

קמפיין

רקע

מסעדת comesoon הוותיקה ממוקמת בהוד השרון ומשרתת את תושבי הוד השרון והסביבה. המסעדה סבלה מתדמית ותיקה "של פעם" ונתפסה כיקרה בקרב הקהל שמכיר אותה ומצד שני, לא מספיק מוכרת בקרב ה"מתיישבים החדשים" באזור. ריבוי המסעדות באזור והחלופות הזולות יותר, השאירו את המסעדה "מחוץ לעניינים" ולכן בשעות הערב לא נרשם ביקוש ער למסעדה.

האתגר

האתגרים שעמדו לפנינו:

א. העלאת המודעות לקיומה של קמסון בקרב קהל רב שאינו מודע לקיומה, למרות הקירבה הגיאוגרפית

ב. ניעור התדמית הותיקה ממסעדה "שתמיד הייתה שם" למסעדה טרנדית ואיכותית וייחודית

ג. יצירת ביקושים חדשים לימים ולשעות בהם התנועה דלילה

ד. העלאת המודעות לcomesoon כמקום לאירועים עסקיים ומשפחתיים

ההזדמנות שנוצרה עם פריחתו המחודשת של ז'אנר האוכל האסייתי האיכותי היתה להעביר את המסר שבcomesoon תמצאו מסעדה מעוצבת ועדכנית, תפריט אסייתי מקורי, עשיר וטעים במיוחד שיפתיע אתכם בכל פעם מחדש.

בשטח

אל לוגו המסעדה המוכר הוספנו את המילה "חדשה" כדי להעביר את המסר: comesoon החדשה היא לא הcomesoon שהכרתם. יצרנו קמפיין קריאטיבי לעידוד הקהל הצעיר לבוא בשעות הערב ולהכיר את התפריט האסייתי החדש של המסעדה. הקמפיין שילב בין המדיות המודפסות (עיתונות ושלטי חוצות) לבין הפייסבוק. המוטיב המרכזי בקמפיין היה מקלות  צ'ופסטיק ש"תופסות" את הירח עם המלל: "בא לך נשנוש לילי?". בפייסבוק יצרנו משחק "לתפוס את הירח" וביקשנו מהגולשים לצלם סיטואציות עם הצו'פסטיק ולצבור לייקים. הקמפיין זכה לתגובות מצוינות והעלה את הביקוש  בקרב קהלי היעד לשעות הערב במסעדה. בנוסף לקמפיין, Nano הקימה וניהלה את דף הפייסבוק של המסעדה.