מיתוג חברות אפקטיבי עם תוצאות מוכחות

אנו בחברת המיתוג ומשרד הפרסום ננו מתמחים במיתוג חברות קטנות ובינוניות ומשמשים כשותף אסטרטגי למגוון לקוחות במשק. משרדנו מעניק ליווי מלא בהליך מיתוג מקצועי, גמיש ואישי, המגבש אסטרטגיות מיתוג חברות ומותאם ליעדים שיווקים ועסקיים.

אנו מעמידים לרשות הלקוח אנשי מקצוע מהשורה הראשונה, כולם בעלי ניסיון רב שנרכש בעבודה במשרדי פרסום וחברות מיתוג מובילות, וחלקם גם חתומים על קמפיינים ייחודיים וזוכי פרסים. בנוסף, שיטות העבודה של נאנו הן בהשראת תפיסת עבודה של תעשיית ההייטק, המספקות הליכים מהירים ויעילים עם תוצרים איכותיים ותוצאות מוכחות בשטח.

 

מטרת מיתוג חברות

מבחן התוצאה של מיתוג עסקי ניכר בהעדפה של שירות או מוצר מסוים על פני אחר. למען יצירת העדפה זו מצד הצרכנים אנו בונים ללקוחותינו מהלכים שיווקיים מגוונים, המתחילים במיתוג החברה באמצעות הליך מדויק ונכון שמגיע לתוצאות מבוקשות גם במקרים של תקציב מוגבל. הליכים אלו מוצעים לקשת רחבה של ענפים במשק, ביניהם אופנה, נדל"ן, ריטייל, תרבות ופנאי, לימודים, טיפוח, מוסדות ציבור וקהילה.

המיתוג עצמו מייצר הבטחה פרסומית אודות מוצר או מותג מסוים באופן שמבדילו ממתחרים בשוק. אנו מציעים מספר רמות של הליכי עיצוב לזהות ארגונית תאגידית ומיתוג, המושתתות לרוב על מספר אלמנטים יסודיים לרבות יצירת שם למותג, סמל שילווה אותו ובחירת צבע דומיננטי.

 

מיתוג עם תוצאות בשטח

היכולת שלנו לתכנן וליצור מיתוג המשיג את יעדיו מתבטאת בהדגשת התועלת, התכונות והערכים של השירות או המוצר. יכולות אלו נשענות על הבטחות פרסומיות מבודלות, עוצמתיות ומדויקות המתמקדות במהות המותג, הייחוד והיתרונות שלו על פני מתחרים, ועל טיפוח קשר חיובי וערכי בין המותג ללקוח.

הבטחה פרסומית זו ניכרת גם בשם הנבחר למותג, בסלוגן שלו, בעיצוב אריזתו ובנראות המוצר על המדף. זאת בנוסף לאופן פרסום המותג שכולל בין היתר שימוש בשלטי חוצות, ברושורים וקטלוגים, פרסומות במדיות השונות, כרטיסי ביקור ורשתות חברתיות, ובאופן בניית וקידום אתר האינטרנט של החברה.

 

שירותי חברת מיתוג

להזמנת שירותי חברת מיתוג מנוסה ואיכותית ולקבלת עוד פרטים ומידע בנושא, צרו קשר עם משרד הפרסום ננו בטלפון 072-270-9970.

צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.





צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.