Archives

החברה לפיתוח קיסריה

מיתוג ופרסום פרוייקטים עבור החברה לפיתוח קיסריה

החברה לפיתוח קיסריה, היא הזרוע המבצעת של קרן רוטשילד קיסריה ועיקר פועלה הוא בפיתוח שטחי הנדל"ן של קיסריה, מתן שירותים לתושבי המקום, פיתוח פארק התעשייה ותחום התיירות והנופש.

במסגרת שיתוף הפעולה עם החברה יצרנו שפה גרפית ייחודית  לפרוייקט " C CENTER", הקניון האזורי שיוקם בשכונה 13. האתגר היה למצב את הקניון כיעד אסטרטגי לבעלי רשתות נבחרות, בעלי עסקים ומשקיעים. בנוסף, עיצבנו מודעות, דגלים, ניוזלטרים לקידום פרוייקטים שונים המכוונים לבעלי העסקים באזור התעשייה ושלטי מדיה ממותגים בכל תחנות האוטובוס הנמצאות ברחבי קיסריה, שמטרתם לסייע להעצים את הגאווה הלוקאלית בקרב תושבי המקום.

 

 

אום חליפה

מיתוג קייטרינג דרוזי

הרקע

קייטרינג דרוזי משפחתי שמתבסס על שפע המתכונים הדרוזיים המסורתיים והמשובחים שעברו מאם לבת במשך עשרות שנים.

האתגר

בעקבות הרצון לגדול ולהתרחב, החליטה המשפחה לעבור תהליך מיתוג עם Nano במטרה לייצר לקייטרינג חוויית מותג חדשה, ייחודית, שתצא מהשבלוניות המגזרית המסורתית, תתחבר להוויה המודרנית אך יחד עם זאת תשמור על האותנטיות ותהווה בסיס ליצירת בידול וזכירות לאורך זמן.

בשטח

המהות המותגית "מפעל חיים", מייצגת את המשפחתיות, את המסורת ארוכת השנים של הכנת האוכל הדרוזי לאורך הדורות ואת אם המשפחה העומדת בראש הפרמידה ושימשה בסיס גם לקונספט הקריאייטיבי הנבחר. השפה התדמיתית נשענה על איור מודרני של דמות האם בשילוב פונטים מודרניים. פלטת הצבעים שליוו את המותג: חום ותכלת שמשדרים הרמוניה ושלווה ובעיקר, נותנים מקום לצבעוניות החמה והעזה של האוכל הדרוזי אותו הצגנו כאלמנט מרכזי וחוויתי בכל האלמנטים השיווקיים של המותג. למותג הקמנו דף פייסבוק ואתר רספונסיבי. את האתר אנו מקדמים בגוגל.

עיריית הרצליה

פרוייקטים מגוונים למרינה בהרצליה

רקע

החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה הינו תאגיד עירוני בבעלות ובשליטת עיריית הרצליה. במהלך השנה עורכת המרינה אירועים ופעילויות תרבות מגוונות לתושבי הרצליה והסביבה ותחרויות משט בינ"ל, לצד ניהול שותף של מתחמי המגורים, המעגן, הבילוי, התיירות והקניות.

האתגר

היות ועונת התרבות במרינה מתפקדת כפלטפורמה לאירועים רבים שונים, נדרשנו להעניק לתוכנית הקיץ שפה עיצובית ייחודית ומזוהה שתבטא את מהות העונה ותסייע לשיווקה בזירה המקומית. בפרוייקט נוסף נתבקשנו לייצר שפה מותגית חדשה לתחרות משט בינ"ל, שתמשוך שייטים רבים ברחבי העולם לבוא, להשתתף ולהפוך את המרינה לאתר תיירות וספורט נחשק בשורה אחת עם מרינות נוספות בעולם.

בשטח

יצרנו למחלקת התרבות של המרינה שפה עיצובית מזוהה שליוותה את המהלך לאורך מספר עונות ופורסמה בעיקר במדיות הכתובות ובפייסבוק. לתחרות השייט הבינ"ל יצרנו לוגו ייחודי שמורכב מפלטת הצבעים מגוונת שחזרה כמוטיב מרכזי בכל האלמנטים. בנוסף עיצבנו אתר, דף פייסבוק, ברושורים מגוונים, רול אפ, טופסי הרשמה, דגלים ועוד

נינאי קליין

מיתוג משרד עורכי דין

הרקע

נינאי קליין משרד עורכי דין שמתמחה בייצוג לקוחותיו בוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי. המשרד נותן ייעוץ משפטי מקיף ללקוחותיו, מלווה ומייצג אותם בוועדות הרפואיות, מפנה לרופאים מומחים ומשיג עבורם זכויות ו/או פיצויים בשיעור מצטבר של עשרות מיליוני שקלים עם למעלה מ-90% הצלחה!

האתגר

בשנים האחרונות הוקמו מס' חברות, המגדירות עצמן כחברות "למימוש זכויות רפואיות" אשר מפרסמות את עצמן בהיקף תקציבי נרחב. תמורת עלויות גבוהות, מעניקות חברות אלו למימוש זכויות רפואיות שירות של ייעוץ שאינו משפטי, סיוע במילוי טפסים והפניה למומחים רפואיים. מה שהחברות הללו לא מספרות זה שהן אינן רשאיות לייצג את התובעים בפועל בוועדות הרפואיות או לנהל הליכים משפטיים בניגוד לעורכי דין מוסמכים. האתגרים שעמדו בפנינו היו להעביר את המסר המורכב לקהלי היעד בתקציב מוגבל ביחס למתחרים ולמצב את חברת 'נינאי קליין' כמשרד מתמחה ומוביל בתחומו בתחום הייעוץ והטיפול בוועדות הרפואיות.

בשטח

הפתרון שיצרנו הוא פתרון מותגי שהתחיל בבניית אסטרטגיה מותגית והמשיך עם פיתוח קונספט קריאטיבי אותו הטמענו במותג. כדי להעביר מסר מורכב בנושא רגיש הוחלט לעצב דמות מותג ושפה מותגית ייחודית, שתזוהה עם 'נינאי קליין' והקונספט החדש. השפה המותגית החדשה הוטמעה בסירטון משעשע שמטרתו היה לחזק את תדמיתו של המשרד כמשרד מומחה ומוביל בתחומו. את הסירטון הטמענו בקמפיין יוטיוב, בקמפיין הממומן בגוגל, בפייסבוק  ובכל הפעילות הפרסומית של המותג.

chita

הדרך המהירה ללימודים בסין

הרקע

בשנת 2007 נוסדה חברת הייעוץ וההדרכה תחת השם Ficom. החברה מספקת הדרכה וייעוץ בתחום הסחר הבינלאומי, תוך חשיפה נדירה לשווקים הייחודיים ולהזדמנויות העסקיות האטרקטיביות שסין מעמידה לרשות משתתפי הקורסים.

האתגר

האתגרים העיקריים שהצריכו מענה נגעו למיצוב והצעת הערך הייחודית של המותג, בהתייחס לטריטוריה הבינ"ל בה היא פועלת, הגדרת פעילותה וייחודה אל מול המתחרים הרבים בשוק ושיווקה אל הקהל הרחב.

בשטח

בידולו של המותג בהיותו הקורס היחידי בארץ שבו ניתן ללמוד על סחר בינ"ל וכבר במהלך הקורס לנסוע לסין, להכיר את השווקים הרלוונטיים וליצור קשרים עם הספקים הנכונים ולכן, הוחלט ששם המותג יהיה CHI-TA. השם מורכב מהמילים China ו-Tel Aviv. הסלוגן: הדרך המהירה לעסקים בסין. תהליך המיתוג כלל גיבוש אסטרטגיה מותגית שנשענה על בידולו של המותג והשפה המותגית שעוצבה, התבססה על אלמנטים גרפיים שנלקחו מהדגל הסיני. בחירת הצבעים אדום אפור צהוב מבטאים את שת"פ בין עולם היי טק והחדשנות לבין המסחר עם סין. באתר האינטרנט הרספונסיבי ובדף הפייסבוק של המותג, שילבנו את הקונספט הקריאטיבי שגובש למותג מתוך האסטרטגיה המותגית.

מדברים עם כלבים

אתר חוויתי למרכז אילוף כלבים ולמידה

COFFEE STATION

רשת קפה מהיר

רקע

קופיסטיישן, רשת בתי קפה הפועלות כ"תחנות קפה מהירות": מגוון סוגי קפה איטלקי איכותי בלי להמתין, בלי להזמין מקום, בלי לדחות סיפוקים. לבוא, לשתות ולהמשיך הלאה לשיגרת היום.

האתגר

בשוק רווי רשתות בתי קפה בעלות שפה מיתוגית מזוהה, ניצב בפינינו האתגר ליצור מותג מבודל ופשוט לשכפול, שיקל על התרחבות הרשת תוך שמירה על זהות ושפה עקבית של "תחנת קפה" איכותית ומגוונת ל"מביני עניין"

בשטח

כחלק מהידוק הזהות הויזואלית ושמירה על שפה אחידה וקליטה, נבחרו צבעי המותג העיקריים- חום, אדום ותכלת. המהלך כלל את עיצוב כל המארזים, המדים, התפריטים, מערך השילוט, עיצוב החוויה הקמעונאית בסניפי הרשת (טאפטים, מסכי תפריט, דלפקים, תמונות ועוד) וקמפיינים פרסומיים חדשניים. את האתר החוויתי עיצבנו כמפת "מטרו" בו הגולש "נוסע" בין דפי האתר -התחנות. כל תחנה עוצבה בסגנון שונה שיוצרת עניין ומעודדת "לטייל" ברחבי האתר.

 

Flavors

מיתוג לקייטרינג בוטיק איכותי

מסעדת comesoon

קמפיין

רקע

מסעדת comesoon הוותיקה ממוקמת בהוד השרון ומשרתת את תושבי הוד השרון והסביבה. המסעדה סבלה מתדמית ותיקה "של פעם" ונתפסה כיקרה בקרב הקהל שמכיר אותה ומצד שני, לא מספיק מוכרת בקרב ה"מתיישבים החדשים" באזור. ריבוי המסעדות באזור והחלופות הזולות יותר, השאירו את המסעדה "מחוץ לעניינים" ולכן בשעות הערב לא נרשם ביקוש ער למסעדה.

האתגר

האתגרים שעמדו לפנינו:

א. העלאת המודעות לקיומה של קמסון בקרב קהל רב שאינו מודע לקיומה, למרות הקירבה הגיאוגרפית

ב. ניעור התדמית הותיקה ממסעדה "שתמיד הייתה שם" למסעדה טרנדית ואיכותית וייחודית

ג. יצירת ביקושים חדשים לימים ולשעות בהם התנועה דלילה

ד. העלאת המודעות לcomesoon כמקום לאירועים עסקיים ומשפחתיים

ההזדמנות שנוצרה עם פריחתו המחודשת של ז'אנר האוכל האסייתי האיכותי היתה להעביר את המסר שבcomesoon תמצאו מסעדה מעוצבת ועדכנית, תפריט אסייתי מקורי, עשיר וטעים במיוחד שיפתיע אתכם בכל פעם מחדש.

בשטח

אל לוגו המסעדה המוכר הוספנו את המילה "חדשה" כדי להעביר את המסר: comesoon החדשה היא לא הcomesoon שהכרתם. יצרנו קמפיין קריאטיבי לעידוד הקהל הצעיר לבוא בשעות הערב ולהכיר את התפריט האסייתי החדש של המסעדה. הקמפיין שילב בין המדיות המודפסות (עיתונות ושלטי חוצות) לבין הפייסבוק. המוטיב המרכזי בקמפיין היה מקלות  צ'ופסטיק ש"תופסות" את הירח עם המלל: "בא לך נשנוש לילי?". בפייסבוק יצרנו משחק "לתפוס את הירח" וביקשנו מהגולשים לצלם סיטואציות עם הצו'פסטיק ולצבור לייקים. הקמפיין זכה לתגובות מצוינות והעלה את הביקוש  בקרב קהלי היעד לשעות הערב במסעדה. בנוסף לקמפיין, Nano הקימה וניהלה את דף הפייסבוק של המסעדה.

עיריית הוד השרון

מיתוג פעילות שבועות

עבור עיריית הוד השרון