משרד פרסום נדל״ן – מיתוג נדל"ן שחושב בגדול

מרבית הקבלנים, היזמים ואנשי העסקים בענף הנדל"ן כבר הבינו שמכירת דירות בדרך המסורתית פחות אפקטיבית, ועל מנת שפרויקט בניה יבלוט מעל אחרים יש צורך במיתוג שלו. הליכים אלו של מיתוג נדלן מוצעים על ידי משרד הפרסום ננו שמחזיק בכול הידע, הניסיון, הכלים וקשרי העבודה הדרושים ליצירת תדמית מבוקשת התורמת להצלחת הפרויקט ומכירותיו.

 

הצורך במיתוג נדל"ן

פרויקטי בניה חדשים באזורים מבוקשים נדרשים להתחרות מול חברות מקבילות נוספות על תשומת ליבם ועל כיסם של קונים פוטנציאליים. זוהי תחרות הדורשת לשווק נכון את פרויקט הנדל"ן באופן שיבדל וייחד אותו מאחרים. לשם כך, יש צורך למתג את חברת הנדל"ן ואת הפרויקטים שלה כך שיענו לצרכי ורצונות הלקוח.

מדובר ברצונות וצרכים שלאו דווקא קשורים לגודל הנכס ולמספר חדריו. כך למשל, יש צורך ביצירת תדמית חיובית של חברת בניה יציבה, אמינה ומבוקשת שבטוח להשקיע בה סכומי כסף גדולים לרכישת דירה. זאת לצד מיתוג הפרויקט שלה כמקום הנכון לגור, לחיות או להשקיע בו ומיועד לשכן את האנשים שתרצו כשכנים שלכם. כל צרכי השיווק, הפרסום והמיתוג הללו, ועוד רבים נוספים, מוגשמים במלואם על ידי משרד פרסום נדל"ן ננו.

 

פרסום ומיתוג שמוכר

כמשרד פרסום נדלן בעל ניסיון עשיר אנו מספקים ללקוחותינו מיתוג ייחודי ומרשים, המעצב את דעת קהל ומוכר נכסים. לשם כך אנו נעזרים בהליכי שיווק ומיתוג מעמיקים ומדויקים הבוחנים את מאפייני הפרויקט ואת רצונות וצרכי קהל היעד. מאפיינים אלו באים לידי ביטוי בכלל המרכיבים, לרבות מיתוג חברת הנדל"ן ופרויקטים ספציפיים שלה, כולל שם הפרויקט, הלוגו שלו וקמפיין פרסום באמצעי המדיה השונים.

 

ניסיון רב בתחום

כאמור, יש לנו את כל הניסיון והידע הנדרשים על מנת למתג, לפרסם ולקדם חברות ופרויקטים בענף הנדל"ן. כך למשל, לפרויקט נדל"ן של שכונת מגורים בסמוך להרצלייה, של חברת אפריקה ישראל וקבוצת יצחקי השקעות, יצרנו קונספט שיווקי זכיר וקליט המותאם למותג ומבטא את ייחודיות הפרויקט מול מתחרים נוספים באזור. לשם כך יצרנו שפת מותג ייחודית המבטיחה חיים אורבאניים משפחתיים איכותיים בסביבה נעימה ופסטורלית, הניכרת בין היתר בבחירת שם לפרויקט, באופן עיצוב הלוגו, בסלוגן, בפולדרים ובניירת, וכן בסגנון העיצוב של שלטי מודעות ושלטי חוצות.

 

למיתוג נדלן

למיתוג ופרסום נדלן שחושב בגדול, מעצב את דעת בקהל וניכר בהצלחת מכירות הפרויקט, צרו קשר עם משרד פרסום נאנו בטלפון 072-270-9970.

צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.





צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.