מיתוג מחדש שעושה את כול ההבדל

עם משרד הפרסום ננו תזכו למתג מחדש את החברה שלכם בעזרת הליך שיווקי מקיף ומדויק,  המותאם ספציפית עבורכם. הצלחת ההליך נשענת על הבנת הזהות, המעלות וצרכי העסק, וכן מאפייני קהל היעד שלו, כאשר זו מיושמת במהלכי פרסום ושיווק רלוונטיים המובילים ליצירת תדמית, זהות ומותג רענן וחדש.

 

הצורך במיתוג מחדש

בימינו מיתוג מוגבל למחזור חיים, כך שיצירת המשכיות דורשת לחדש ולהתאים אותו להלכי הרוח של התקופה, של בית העסק וקהל היעד שלו. לכן, מיתוג מחדש הוא הליך הכרחי עבור חברות, ארגונים ובתי עסק רבים במשק, הנדרשים בשינוי מהותי שירענן, ימקד וישפיע על דעת הצרכנים. כך למשל, שינוי זה נחוץ במצבים שבהם המיתוג הנוכחי של העסק אינו מניע לבידול וייחוד, ולהעדפת מוצרי או שירותי החברה על פני אלו של המתחרים. לעיתים קרובות גם שינויים חברתיים וטכנולוגיים במשק הופכים מיתוג קיים של עסק ללא עדכני ולא רלוונטי.

 

הליך מיתוג נכון ומקצועי

הליך מיתוג מחדש מבוסס על המציאות העסקית הנוכחית של חברות ובוחן אותן ברבדים ובהיבטים שונים לרבות מאפיינים, יעדים ומטרות, ערכים, קהל יעד וסוג מוצר או שירות. על פי נתונים אלו משנים ומרעננים את שפתו וזהותו של המותג, כאשר השינויים באים לידי ביטוי באופנים רבים כדוגמת החלפת לוגו ואף שם החברה, שינוי סלוגנים, יצירת קונספט למותג, מערך שיווק ופרסום חדש ותכנון אמצעים להטמעת המותג החדש בשוק.

 

למיתוג מחדש

לתחילת הליך מיתוג מחדש רלוונטי ואפקטיבי, ולקבלת עוד מידע בנושא, צרו קשר עם משרד הפרסום נאנו בטלפון 072-270-9970.

צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.





צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.