מתמחים בעיצוב קטלוגים

מחלקת העיצוב הגרפי שלנו במשרד פרסום ננו מתמחה בעיצוב קטלוגים מקצועיים ואיכותיים, המותאמים במדויק לצרכי הלקוח וקהל היעד שלו. הקטלוגים מוצעים כחלק מהליך פרסום, שיווק ומיתוג שלם, או כעבודה נפרדת. זאת עבור קשת רחבה של ענפים, מוצרים ושירותים במשק לרבות אופנה, נדל"ן, מזון, ריטייל, לימודים, תרבות ופנאי, קהילה, מוסדות ציבור ובריאות וטיפוח.

קטלוגים ונחיצותם

קטלוגים הם מוצר ותיק ומוכר הנחוץ לחברות וארגונים רבים לצרכי שיווק, קידום ובידול ממתחרים. חשוב לדעת שכיום קטלוגים יכולים להופיע לא רק במדיה מודפסת כחוברת הפונה ומסופקת לקהל היעד, אלא גם כקטלוגים דיגיטאליים המפורסמים ברשת האינטרנט וזמינים לצפייה במחשבים ובטלפונים ניידים חכמים. למעשה, קטלוגים אלו משקפים את החברה ותדמיתה, ולכן עיצובם הנכון מהווה מרכיב מהותי בפרסום ובמיתוג שלה.

קטלוגים שמותאמים למותג ולצרכיו

משרדנו מתמחה בעיצוב קטלוגים מקצועי, מקורי ואיכותי המותאם למותג ולצרכיו. הבסיס טמון ביצירת שפה גראפית ייחודית ומגובשת המזוהה עם המותג ומעבירה את ערכיו ומסריו. את הגישה הזו אנו מיישמים בכול תוצרי הגרפיקה שלנו, לרבות לוגואים, פולדרים, שלטים, פוסטרים, דגלונים אריזות, אתרי אינטרנט, ממשקים לטלוויזיה, ניירת משרדית וכרטיסי ביקור.

יצירת קטלוג איכותי ומוצלח

עיצוב ומיתוג קטלוג המשמש כפניה של החברה מבוצעים אצלנו בהליך עומק מדויק של אנשי מקצוע מהשורה הראשונה. נתונים אלו מאפשרים לנו להפיק ולעצב קטלוגים איכותיים וייחודיים המעבירים את מסרי החברה ומניעים לפעולה של רכישת השירותים או המוצרים המוצעים.

בין היתר, תהליך יצירת הקטלוג מורכב מבחינת מאפייני החברה, תדמיתה וצרכיה, ומהבנת רצונות מזמין העבודה וייעודו של הקטלוג. כמו כן, הוא מורכב מאיסוף נתונים, תכנים ותמונות, יצירת ועיצוב שפה גרפית ודימויים, צילומים מקצועיים, בחירת פונטים וצבעוניות מתאימה, וכן משילוב נכון של הלוגו בקטלוג, עימוד תכנים ועיצובם של כותרות ודפים פנימיים.

עיצוב קטלוגים

להזמנת עיצוב קטלוגים מקצועי ואיכותי בכול קנה מידה ועבור כל ענף במשק, בהתאמה מלאה לנתוני וצרכי החברה, צרו קשר עם משרד פרסום ננו בטלפון 072-270-9970. פנו אלינו עוד היום ואנו נשמח לספק עוד פרטים ומידע בנושא.

צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.





צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.