עיצוב אריזות מרשים וייחודי

כידוע, אריזות של מוצרים מהוות חלק אינטגראלי ממערך המיתוג והשיווק. למעשה, במקרים רבים לפני שהלקוח רואה את המוצר הוא רואה את האריזה שלו, המשפיעה על הרושם הראשוני ואף על הבחירה בין מוצר אחד למשנהו. לכן, קיימת חשיבות רבה לעיצוב אריזות נכון ומושקע המבליט ומייחד את המוצר, ומבטא את איכותו ואת מהות וערכי החברה. זהו בדיוק עיצוב האריזות שאנו במשרד הפרסום נאנו מספקים.

 

נקודת מפגש בין המוצר ללקוח

כאשר אנו מעצבים אריזות, הדגש מושם על נקודת המפגש שבין המוצר ללקוח ועל יכולת האריזה להשפיע על בחירתו. ההדגשה מופקת על ידי בחינת המסר שהמוצר מיועד לשדר וביטויו בעיצוב הטכנולוגי והגראפי. העיצוב הטכנולוגי עוסק באריזה עצמה, בחומרי הגלם שלה, בצורה הפיזית ובדרכי הייצור, הפתיחה, הסגירה והאחיזה. לעומת זאת, העיצוב הגרפי מתמקד בין היתר בצבעוניות האריזה, כיתובים, דימויים וסוג הפונט שישמש בה.

שילוב מקצועי ונכון של שני גורמים אלו מאפשר לנו לעצב אריזות איכותיות, ייחודיות ומרשימות המתאימות למותג שאותו הן עוטפות. כך לדוגמא, מוצרים המיועדים לשדר חדשנות יעוצבו מחומרי גלם עכשוויים, עם צורה מיוחדת ועם שיטות קיפול, פתיחה וסגירה מתקדמות. מנגד, אריזה של מוצרי יוקרה תעוצב מחומרי גלם משובחים, עם פונטים קלאסיים ושימוש בגוונים כהים ועשירים כמו שחור, כחול כהה, כסף וזהב.

 

עיצוב אריזות

לקבלת עיצוב אריזות איכותי וייחודי המותאם למוצר ולמסרי החברה, לקביעת פגישה ולקבלת עוד מידע בנושא, צרו קשר עם משרד פרסום ננו בטלפון 072-270-9970.

צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.





צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.