מיתוג אתרים – מיתוג ועיצוב גרפי של אתר שעושה את ההבדל

אם לפני כעשור אתר ברשת האינטרנט היה בגדר אפשרות פרסום נוספת, הרי שכיום המצב שונה לחלוטין. בעשור השני של שנות האלפיים, עסקים לא יכולים להתקיים בלא אתר באינטרנט המייצג אותם באופן נאות, ותורם לפרסומם וקידומם. על מנת שהאתר יעשה את העבודה המצופה ממנו ויקדם אתכם ברשת, נדרש האתר במיתוג רלוונטי הניכר בקונספט קראטיבי זכיר,  ובאופן עיצובו הגראפי. ההגעה ליעדים אלו, דורשת ידע מקצועי ועדכני בנושא, כפי שמחזיק משרד הפרסום nano.

 

בנייה ועיצוב נכונים של אתר אינטרנט

מכיוון שכל המתחרים שלכם נמצאים על פלטפורמת האינטרנט, אין זה מספיק שיהיה לכם אתר, אלא, יש גם לבנותו ולעצבו באופן נכון התורם למיתוג העסק ומוצריו ולקידום מכירותיו. לשם כך יש לאפיין את בית העסק או המותג, מוצריו, לגבש קונספט קראטיבי ייחודי וזכיר, שיבליט את בידולו ויתרונותיו על פני המתחרים ובנוסף, לבנות שפה גרפית ייחודית, בעלת נוכחות היוצרת עניין וסקרנות וגורמת לא רק למשיכת הגולשים, אלא מובילה אותם להמליץ עליו לאחרים. פעולות אלו של מיתוג אתרים המסופקות על ידי הסטודיו שלנו, באות לידי ביטוי ברבדים שונים. בין היתר ניכר המיתוג בעיצוב גרפי של האתר, בכתיבה השיווקית שלו, בקוד הנבחר עבורו, בתקינות האתר ובהיותו ידידותי לשימוש ומניע לפעולות.

 

 

לשירותי מיתוג אתרים

לשירותי מיתוג אתרים מקצועי ואפקטיבי, לקבלת מידע נוסף וייעוץ מקצועי בנושא, השאירו פרטיכם באתר או צרו קשר עם סטודיו ננו בטלפון 072-270-9970 או במייל [email protected].

צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.





צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.