פרסום אופנה – מיתוג אופנה בסטייל נכון

אחד מענפי המשק שבהם קיים צורך מהותי באמירה ייחודית המבדילה ממתחרים, הוא ללא ספק עולם האופנה. אנו בנאנו מתמחים במיתוג אפקטיבי ומוצלח לענף זה ומציעים מיתוג אופנה המדגיש את קו העיצוב של החברה, ערכיה ומסריה, עם התאמה לקהל היעד.

מטרות אלו מושגות בעזרת בחירה נכונה של מאפייני המותג לרבות שם החברה, הלוגו והסלוגן שלה, צבעים וצורות דומיננטיים ואסטרטגיית פרסום ושיווק של חברת האופנה ומוצריה.

 

פרסום אופנה אפקטיבי

אנו משרד פרסום אופנה המתמחה במיתוג ושיווק עבור קשת רחבה של לקוחות, הכוללים חברות ובתי עסק בענפי האופנה והעיצוב השונים. בעבודת המשרד מושם דגש על ייחודיות ויצירתיות תוך התאמה ספציפית להעדפות, למאפיינים ולצרכים המסוימים של קהל היעד.

גישה זו מיושמת על ידי אנשי מקצוע מיומנים ומובילים מתחומי הקריאייטיב, התוכן והפיתוח ומניבה את התוצאות המבוקשות על הצד האיכותי והטוב ביותר. התוצאות ניכרות בהפצת הבשורה אודות חברת האופנה, בניית מוניטין חיובי והגדלת הפופולאריות שלה וביצירת בידול והעדפה של מוצריה על פני אלו של מתחרים.

למען השגת היעדים אנו בונים מותג מתאים ובוחנים את גישות ואמצעי הפרסום הנכונים לו, בין אם באמצעות שלטי חוצות, עיתונים, רשת האינטרנט, פרסומות בטלוויזיה או קטלוגים.

 

הליך מיתוג אופנה

אנו יוצרים מותגי אופנה בהליך יסודי הבוחן את מאפייני העסק ומוצריו ומאפייני נתח השוק הרלוונטי. בתהליך זה נדאג להדגיש את התועלת, הייחודיות, הערכים והמעלות של חברת האופנה ומוצריה ועל פיהם נבנה מותג עוצמתי, מדויק יצירתי וייחודי.

זהו מותג המפתח הזדהות וקשר ערכי חיובי בינו לבין קהל היעד שלו באמצעות מאפיינים חזותיים ומילוליים, כמו לוגו, צבעוניות דומיננטית ונראות בחנויות. כמו כן, מאפייני המותג ייושמו באסטרטגיית השיווק והפרסום שלו במדיות ובאמצעים אחרים.

אנו נספק מיתוג איכותי, מדויק ומוצלח שתוצאותיו ניכרות בשטח, בין אם מדובר ברשת אופנה לקהל מסורתי ודתי, ברשת הנעלה, אופנת בגדי ים, מרכז קניות או מעצב תכשיטים.

 

מיתוג אופנה

לקבלת פרסום אופנה ומיתוג שלה בסטייל הנכון, לקביעת פגישה ולקבלת עוד מידע ופרטים בנושא, צרו קשר עם משרד הפרסום נאנו בטלפון 072-270-9970.

צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.





צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.