Archives

קניון G צמרת

ניהול המדיה החברתית

רקע

קניון G צמרת בבעלותה של חברת גזית, ממקומם באחד המתחמים היוקרתיים ביותר בת"א, בלב שכונת צמרת. הקניון מורכב ממספר קטן של רשתות ובעיקר מבוטיקים יוקרתיים ועסקים שמשרתים את תושבי האזור ולקוחות עמידים מאזור המרכז.

האתגר

בשל מיקומו של הקניון ומיצובו היוקרתי, הוא נתפס ע"י הקהל הרחב שאינם נמנים עם תושבי האיזור, כקניון בלתי מושג, יקר ולא נגיש. המטרה שהוצבה בפני Nano היתה להנגיש את הקניון לציבור הרחב ולייצר טראפיק שוטף, באמצעות דף הפייסבוק של הקניון.

בשטח

בשלב הקמת הדף, יצרנו לשונית בשם "30-300" ובה עידכנו מידיי חודש עשרות פריטים שמחירים נע בין 30 ל-300 ש"ח. לצד העלאת התכנים הקבועים והשוטפים של הקניון בפייסבוק, יצרנו קמפיין ששילב בין מדיות הדיגיטל והמדיות המסורתיות. התובנה המרכזית שעמדה בבסיס הקמפיין, התבססה על שיחות שנערכו עם לקוחות הקניון, נציגי הקניון ובעלי החנויות, היא שהבידול המרכזי של הקניון בהיותו הבסיס הקבוע למרבית מבעלי החנויות, הרשתות והבוטיקים בקניון. על תובנה זו ביססנו את הקונספט הקראטיבי "הקניון האישי שלך" שחוזר כתימה מרכזית המתארת את הקשר האישי של בעלי העסקים בקניון עם לקוחותיו. לקמפיין יצרנו חוברת ובה הקדשנו מקום לכל אחד מבתי העסק בקניון. את החוברת שלחנו לכ-300,000 בתי אב. הקמפיין לווה במודעות שפורסמו במגזינים נבחרים. בפייסבוק נערך קמפיין במשך כ-3 שבועות ובו נתנה בכל יום במה מרכזית לכל אחת מהחנויות ובעליהן בתורן. שת"פ נוסף נעשה עם עמותת "אחת מ-9". המטרה המרכזית היתה להעלות את המודעות בקרב נשים לסרטן השד מצד אחד ויצירת ערך חברתי ערכי לקניון מצד שני ע"י אירוע יוקרתי שכלל תצוגת אופנה עם מיטב התוצרים של חנויות הקניון. לאירוע יצרנו קמפיין מקדים שהזמין את הקהל הרחב לבוא ולהשתתף באירוע היוקרתי. את האירוע תיעדנו on line בדף הפייסבוק של הקניון ובמשך הימים שלאחר האירוע.

 

אבן דרך

ייזום והתחדשות עירונית.

חברת נדל"ן מקבוצת האחים שגראוי

רקע

חברת הנדל"ן SBI של "האחים שגראוי" הקימה חברת בת המתמחה בבנייה וייזום פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית ושדרוג בניינים ודירות מגורים במסגרת תוכנית תמ"א 38 ופינוי ובינוי.

האתגר

Nano התבקשה לגבש קונספט מותגי ושיווקי שיימצב את חברת “אבן דרך” כחברת הייזום האיכותית ביותר בישראל ובשלב השני להקים אתר תדמיתי, שיפנה לבעלי דירות פוטנציאליים ששוקלים להצטרף לתכנית תמ"א 38.

בשטח

הקונספט המותגי שפיתחנו מתחיל מהשם והלוגו שנבחרו לפרוייקט: "אבן דרך". השם הושתת על מהות המונח אבן דרך כ”נקודת ציון, שלב חשוב, הישג”, המהלך חיים החכם והטוב ביותר שמשנה חיים, בדומה להחלטות מהותיות אחרות שכל אחד מקבל במהלך חייו (חתונה-לימודים-ילדים..). האייקון שהוביל את השפה הגרפית של המותג  הושתת על לוגו החברה וביטא רגשית, באמצעות תמונות וקטעי וידאו ש”חיברו” את הלקוח לאירועים חשובים בחייו וקישרו זאת באופן טבעי עם בחירת חברת “אבן דרך” למהלך החשוב הבא.

Label M, Babyliss Pro

מוצרי שיער מקצועיים

Label m הוא קו מוצרים, זוכה פרסים, שפותח בהשראת "אופנת לונדון", לטיפוח ועיצוב השיער. החברה מצליחה לגשר על הפער בין אופנה ועיצוב שיער והיא נחשבת חלוצת הטרנדים החדשים ומובילה בחדשנות מוצרית עם קו המוצרים פותח ע"י מעצבי שיער תחת פיקוח ובקרה של הצוות האומנותי והמוכר בעולם עיצוב השיער: טוני מסקולו וסאשה מסקולו טרבאק. בכל תצוגות האופנה הנחשבות בעולם משתמשים במוצרי החברה ולכך ממוצבת חברת labelM כמובילת טרנדים לקהלים הצעירים שמחפשים מוצרים טרנדיים,מובילים שלא מתפשרים על איכות.

Nano שומרת על השפה המותגית של החברה ומתאימה אותה לקהלי היעד בארץ במגוון מוצרים שונים הן במדיות המודפסות והן במדיות הדיגיטליות.

Babyliss Pro היא חטיבת המוצרים המקצועיים של חברת בייביליס.
ליין המוצרים של בייביליס פרו (פרופשיונל) נחשבים יוקרתיים ומיועדים לקהל מעצבי השיער המקצועי ולקהל לקוחות שאינו מתפשר על איכות.

Nano שומרת על מיצובה של החברה ומתאימה את השפה הגרפית ואת המסרים לקהל המקומי.

 

 

נירטל

חברה מובילה בתום האבטחה והרפואה