אתרים ודפי נחיתה

הבנתם שאתם חייבים לבנות אתר אינטרנט לעסק שלכם? מרגע זה עליכם לדעת כי ישנן פעולות רבות של תחזוקת אתר אינטרנט הנכנסות יחד עם בניית האתר. תהליך נכון לבניית אתר כולל אפיון נכון שנבנה לאחר היכרות עמוקה עם המותג וצרכיו השונים וכולל גיבוש, עיצוב ייחודי ורספונסיבי שייצור עניין, זכירות, סקרנות ונוכחות תאגידית, כתיבה שיווקית, בניית קוד אתר ולאחר מכן הקמת אתר אינטרנט תקין, ידידותי למשתמש ומניע לפעולה. יש לזכור שגם לאחר סיום בניית האתר, ישנן פעולות תחזוקה שהינן חובה לכל בעל אתר. עצם העובדה שהקמתם אתר אינטרנט אינה מספיקה. לאחר בנייתו יש לקדם אותו ועל כך הוא חייב להיות ידידותי למנועי חיפוש ובעל קוד תקין. בנוסף, האתר חייב לעמוד בכל תקני מנועי חיפוש באינטרנט ומוכרח שתהיה לו התאמה לכל הדפדפנים.

החלטתם במסגרת קמפיין הפרסום שלכם להקים דף נחיתה / מיני סייט?

מטרת המיני סייט הינו לקדם מוצר או שירות כלשהו, ליצירת לידים לשיווק ממוקד או לעסק המבקש אתר קטן אשר יהווה כרטיס ביקור אינטרנטי. המיני סייט מתאים גם לאתרים זמניים שמועלים באינטרנט לתקופה מוגבלת, כגון אתרים המוקדשים למבצע מיוחד, למידע אודות פסטיבל או אירוע כלשהו וכדומה. המיני סייט גם יכול להוות תחנת מעבר בין גולש המקליק על באנר ומגיע אל המיני סייט ושם מקבל קישור אל אתר האינטרנט של העסק.

אנו ב- Nano מתמחים בעיצוב ובניית מיני סייט רספונסיביים למטרות שיווק ובכתיבה תמציתית ומוצלחת אשר תפיק את מרב התוצאות. בכל המיני סייט שאנו מפיקים מושקעת חשיבה עסקית וניסיון בשיווק באינטרנט כן עיצובים מקוריים ואטרקטיביים.

צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.





צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.