נינאי קליין
מיתוג משרד עורכי דין
הרקע
נינאי קליין משרד עורכי דין שמתמחה בייצוג לקוחותיו בוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי. המשרד נותן ייעוץ משפטי מקיף ללקוחותיו, מלווה ומייצג אותם בוועדות הרפואיות, מפנה לרופאים מומחים ומשיג עבורם זכויות ו/או פיצויים בשיעור מצטבר של עשרות מיליוני שקלים עם למעלה מ-90% הצלחה!
האתגר
בשנים האחרונות הוקמו מס' חברות, המגדירות עצמן כחברות "למימוש זכויות רפואיות" אשר מפרסמות את עצמן בהיקף תקציבי נרחב. תמורת עלויות גבוהות, מעניקות חברות אלו למימוש זכויות רפואיות שירות של ייעוץ שאינו משפטי, סיוע במילוי טפסים והפניה למומחים רפואיים. מה שהחברות הללו לא מספרות זה שהן אינן רשאיות לייצג את התובעים בפועל בוועדות הרפואיות או לנהל הליכים משפטיים בניגוד לעורכי דין מוסמכים. האתגרים שעמדו בפנינו היו להעביר את המסר המורכב לקהלי היעד בתקציב מוגבל ביחס למתחרים ולמצב את חברת 'נינאי קליין' כמשרד מתמחה ומוביל בתחומו בתחום הייעוץ והטיפול בוועדות הרפואיות.
בשטח
הפתרון שיצרנו הוא פתרון מותגי שהתחיל בבניית אסטרטגיה מותגית והמשיך עם פיתוח קונספט קריאטיבי אותו הטמענו במותג. כדי להעביר מסר מורכב בנושא רגיש הוחלט לעצב דמות מותג ושפה מותגית ייחודית, שתזוהה עם 'נינאי קליין' והקונספט החדש. השפה המותגית החדשה הוטמעה בסירטון משעשע שמטרתו היה לחזק את תדמיתו של המשרד כמשרד מומחה ומוביל בתחומו. את הסירטון הטמענו בקמפיין יוטיוב, בקמפיין הממומן בגוגל, בפייסבוק ובכל הפעילות הפרסומית של המותג.