אום חליפה

מיתוג קייטרינג דרוזי

הרקע

קייטרינג דרוזי משפחתי שמתבסס על שפע המתכונים הדרוזיים המסורתיים והמשובחים שעברו מאם לבת במשך עשרות שנים.

האתגר

בעקבות הרצון לגדול ולהתרחב, החליטה המשפחה לעבור תהליך מיתוג עם Nano במטרה לייצר לקייטרינג חוויית מותג חדשה, ייחודית, שתצא מהשבלוניות המגזרית המסורתית, תתחבר להוויה המודרנית אך יחד עם זאת תשמור על האותנטיות ותהווה בסיס ליצירת בידול וזכירות לאורך זמן.

בשטח

המהות המותגית "מפעל חיים", מייצגת את המשפחתיות, את המסורת ארוכת השנים של הכנת האוכל הדרוזי לאורך הדורות ואת אם המשפחה העומדת בראש הפרמידה ושימשה בסיס גם לקונספט הקריאייטיבי הנבחר. השפה התדמיתית נשענה על איור מודרני של דמות האם בשילוב פונטים מודרניים. פלטת הצבעים שליוו את המותג: חום ותכלת שמשדרים הרמוניה ושלווה ובעיקר, נותנים מקום לצבעוניות החמה והעזה של האוכל הדרוזי אותו הצגנו כאלמנט מרכזי וחוויתי בכל האלמנטים השיווקיים של המותג. למותג הקמנו דף פייסבוק ואתר רספונסיבי. את האתר אנו מקדמים בגוגל.

צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.





צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.