מסעדת comesoon
קמפיין
רקע
מסעדת comesoon הוותיקה ממוקמת בהוד השרון ומשרתת את תושבי הוד השרון והסביבה. המסעדה סבלה מתדמית ותיקה "של פעם" ונתפסה כיקרה בקרב הקהל שמכיר אותה ומצד שני, לא מספיק מוכרת בקרב ה"מתיישבים החדשים" באזור. ריבוי המסעדות באזור והחלופות הזולות יותר, השאירו את המסעדה "מחוץ לעניינים" ולכן בשעות הערב לא נרשם ביקוש ער למסעדה.
האתגר
האתגרים שעמדו לפנינו:
א. העלאת המודעות לקיומה של קמסון בקרב קהל רב שאינו מודע לקיומה, למרות הקירבה הגיאוגרפית
ב. ניעור התדמית הותיקה ממסעדה "שתמיד הייתה שם" למסעדה טרנדית ואיכותית וייחודית
ג. יצירת ביקושים חדשים לימים ולשעות בהם התנועה דלילה
ד. העלאת המודעות לcomesoon כמקום לאירועים עסקיים ומשפחתיים
ההזדמנות שנוצרה עם פריחתו המחודשת של ז'אנר האוכל האסייתי האיכותי היתה להעביר את המסר שבcomesoon תמצאו מסעדה מעוצבת ועדכנית, תפריט אסייתי מקורי, עשיר וטעים במיוחד שיפתיע אתכם בכל פעם מחדש.
בשטח
אל לוגו המסעדה המוכר הוספנו את המילה "חדשה" כדי להעביר את המסר: comesoon החדשה היא לא הcomesoon שהכרתם. יצרנו קמפיין קריאטיבי לעידוד הקהל הצעיר לבוא בשעות הערב ולהכיר את התפריט האסייתי החדש של המסעדה. הקמפיין שילב בין המדיות המודפסות (עיתונות ושלטי חוצות) לבין הפייסבוק. המוטיב המרכזי בקמפיין היה מקלות צ'ופסטיק ש"תופסות" את הירח עם המלל: "בא לך נשנוש לילי?". בפייסבוק יצרנו משחק "לתפוס את הירח" וביקשנו מהגולשים לצלם סיטואציות עם הצו'פסטיק ולצבור לייקים. הקמפיין זכה לתגובות מצוינות והעלה את הביקוש בקרב קהלי היעד לשעות הערב במסעדה. בנוסף לקמפיין, Nano הקימה וניהלה את דף הפייסבוק של המסעדה.