נעלי סקופ

רשת הנעלה מובילה בישראל

הרקע

רשת נעלי SCOOP הינה רשת Low cost המתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה  הפונה לקהל יעד צעיר ולכל המשפחה. כיום, מונה הרשת כ-60 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ. הרשת מציגה קולקציות טרנדיות ואופנתיות המתאפיינות במראה עדכני בהתאם למגמות האופנה העולמיות. לצד התחרות בתחום, שהופכת להיות יותר ויותר אינסטסיבית (לצד רשתות "זולות" נוספות, חנויות ענק וחנויות מקוונות), מצליחה הרשת לשמור על תדמית של רשת אופנת נעליים מהגדולות והמובילות בארץ.

האתגר

האתגר המותגי המרכזי של רשת SCOOP הוא להיות רלוונטית לטרנדים, לסגנון חיים ולעולמות תוכן של קהל היעד, תוך שמירה על הנכסים המותגיים . בנוסף, כמותג ריטייל מהמובילים בעולם ההנעלה, עליו לשמור מצד אחת על ייחודיות ועדכניות מול המתחרים מצד שני לתקשר עם הקהל ברמה יומיומית במטרה לייצר תנועה בסניפים ולהגדיל את המכירות.

בשטח

ברמה המותגית, פיתחנו עבור SCOOP שפה מותגית אחידה במדיות הon line והoff line, ששומרת על המיצוב הטרנדי והצעיר של המותג ובנוסף, מייצרת רלוונטיות לעידן הדיגיטלי באמצעות עיצוב עדכני. במקביל ייצרנו קמפיינים עונתיים להשקות של קולקציות אופנה לאורך השנה, בהם כיכבו הפרזנטורים הנבחרים, ייצרנו מהלכים מכירתיים חודשיים לאורך כל השנה, השקות של מותגים ומוצרים חדשים (כמו קולקציית הקפסולה של הסטייליסטית ליאת אשורי), מהלכים ייעודיים לחברי המועדון, קידום וניהול שוטף של עמוד הפייסבוק והאינסטגרם.

צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.





צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.