TO GO

רשת הנעלה

הרקע

החזון העומד מאחורי הרשת, הוא לאפשר לכל אישה לרכוש נעליים ללא הגבלה ולהתאים נעל לכל בגד, אירוע ומצב רוח. מתוך תפיסה זו, מציעה TO GO מגוון עצום של דגמים אופנתיים ואיכותיים בהתאם למגמות העדכניות ביותר של בתי האופנה הגדולים והמובילים בעולם. לרשת למעלה מ-72 סניפים. לצד התחרות בתחום, שהופכת להיות יותר ויותר אינסטסיבית (לצד רשתות "זולות" נוספות, חנויות ענק וחנויות מקוונות), מצליח המותג לשמור על תדמית של רשת אופנת נעליים מובילה.

האתגר

בשוק שבו התחרות הולכת ומשתכללת והרגלי הקהל משתנים, האתגר המותגי המרכזי של TO GO הוא להיות רלוונטי לטרנדים, לסגנון חיים ולעולמות תוכן של קהל היעד, תוך שמירה על הנכסים המותגיים . בנוסף, כמותג ריטייל מוביל בעולם ההנעלה, עליו לשמור מצד אחת על ייחודיות ועדכניות מול המתחרים מצד שני לתקשר עם הקהל ברמה יומיומית במטרה לייצר תנועה בסניפים ולהגדיל את המכירות.

בשטח

ברמה המותגית, פיתחנו עבור TO GO שפה מותגית אחידה במדיות הon line והoff line, ששומרת על הנכסים המותגיים הגרפיים המוכרים (לוגו אדום כצבע מרכזי) ועל המיצוב הטרנדי והצעיר של המותג וגם מייצרת רלוונטיות לעידן הדיגיטלי באמצעות עיצוב עדכני. במקביל ייצרנו קמפיינים עונתיים להשקות של קולקציות אופנה לאורך השנה, בהם כיכבו הפרזנטורים הנבחרים, ייצרנו מהלכים מכירתיים חודשיים לאורך כל השנה, השקות של מותגים ומוצרים חדשים כמו קולקציית הקפסולה של הפרזנטורית עדי הימלבלוי, קו מוצרי נעלי נוחות, מהלכים ייעודיים לחברי המועדון, ניהול שוטף של עמוד הפייסבוק והאינסטגרם.

צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.





צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.