logged_in_greeting="הי, איך אנחנו יכולים לעזור?" logged_out_greeting="הי, התחבר לפייסבוק כדי לדבר איתנו" greeting_dialog_display=fade greeting_dialog_delay=2

Glick

רשת אופנת בגדי ים

רקע

גליק הינה רשת ארצית לייצור ועיצוב בגדי ים ואופנת חוף. החנות הראשונה של גליק הוקמה בחיפה ונתפסה בעיני קהל היעד כחנות ותיקה, חסרת ייחודיות, המתאימה עצמה בעיקר לקהל הבוגר. הרצון להתפתח לרשת ארצית הביאה אותנו לבחינה מחודשת של מעמדה ומיצובה הקיים. שינוי התפיסה, מיצובה מחדש כרשת המתמחה בהתאמת דגמי בגדי ים איכותיים, אופנתיים וטרנדיים לקהלים הצעירים, הזניקה את המכירות והפכה את גליק לרשת המונה כיום כ-11 סניפים. המהלך השיווקי (בשיתוף פרד בלסן) זיכתה את המותג בפרס "דה מארקר".

בשטח

כחלק מתהליך מיצוב הרשת עיצבנו לוגו חדש ועדכני לגליק, תוויות חדשות למותגי הרשת ושני קטלוג שונים בכל עונה: קטלוג יוקרתי עבור הקהל הבוגר של מותג בגדי הים ZAKI וקטלוג בסגנון צעיר ותוסס לקהל הצעיר. כדי להתאים את המותג לקהל הצעיר, הוקם אתר חדש ששילב אפליקציה ייחודית עבור המותג בשם "מיקס אנד מאטצ'": לא עוד סט בגדי ים המורכב משני חלקים קומפלט. כל אחת יכולה לבחור חלקים נפרדים ולהתאים אותם לעצמה, במידה שלה, עם הפרופורציות גוף שלה והסטייל האישי שלה ע"י בחירת השילוב המנצח ש"מולבש" על הדוגמנית באפליקציה. במקביל, נעשה מהלך שיווקי ששילב בין המדיות המסורתיות והדיגיטליות: הוקם דף למותג בפייסבוק. כדי למשוך חברים לדף נתבקשו הגולשים ליצור את ה"מיקס אנד מאטצ'" שלהם דרך האפליקציה של המותג, להעלות את התמונה עם השילוב שלהם בפייסבוק. כדי לזכות בפרסים היה עליהם לצבור לפחות כ-100 לייקים על התמונה. במקביל יצא קמפיין מודעות במגזינים שונים ושילוט חוצות בהם נעטפו השלטים בחזיות ביקיני ענקיות. הקמפיין הפנה את קהלי היעד לאתר החדש של גליק ולדף הפייסבוק. החזיות בשלטי החוצות נגנבנו אבל המותג קיבל דקות יח"צ יקרות ובמקומם עלה שילוט חדש. המהלך השיווקי הביא למודעות גדולה בקרב הקהלים הצעירים למותג החדש והנחשק. תוך 5 ימים מנה הדף של גליק כ-49,000 חברים.

צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.





צור איתנו קשר

072-270-9970

למידע נוסף ולתיאום פגישת היכרות, מלא את פרטיך או התקשר אלינו.