Modasty
הצניעות תמיד באופנה. רשת אופנה צנועה
הרקע
הרשת החלה את דרכה ללא זהות מותגית ברורה לפני כ-10 שנים ונחלקה לשני שמות שונים: "שלי קלאב" ו"עולם הבגד. כיום מונה הרשת כ- 10 סניפים ומשרתת אוכלוסייה חרדית, דתית, דתית-לאומית וגם חילונית. לרשת לא היתה "תפיסה רשתית" בקרב לקוחותיה. כל אחד מהסניפים נראה שונה. ניכר כי לא הושקעו מאמצים בניראות הסניפים או בתמהיל פרטי הלבוש שהוצגו בהם. הסניפים דמו למחסני ביגוד עמוסי תוצרת. בסניפים הגדולים לא היתה חלוקה ברורה לקטגוריות, דבר שהקשה על לקוחות למצוא את מבוקשם. השפה הגרפית בה הוצגו פעילויות ומבצעי הרשת לא היתה אחידה ולא שידרה "אופנה".
האתגר
בתקופה בה המודעות והפתיחות הגבוהה בקרב הנשים החרדיות / דתיות לטרנדים האופנתיים בארץ ובעולם והרצון העז לחקות אותם, במגבלות הצניעות הנדרשת כמובן, ובהיעדר רשת אופנה דתית-חרדית שלטת במגזר זה, נוצרה בפנינו הזדמנות להפוך את רשת "עולם הבגד" לרשת המהווה "מנהיגת דעה" בכל הנוגע לטרנדים, סטייל ושיק בעולם החרדי והדתי. כדי לעשות את המהפך הרצוי, היה עלינו :לייצר שינוי בתפיסת הקהל בכל הנוגע לרשת ולרלבנטיות שלה לצרכיו האופנתיים. לפנות לקהלים חדשים: נשים בנות 18-30 במגזר החרדי והדתי שישמשו גם כעתודה לרשת וליצור חזות אחידה לכל חנויות הרשת, לצורך יצירת עוצמה רשתית.
בשטח
את המהפך התחלנו בבחירת שם חדש וסלוגן לרשת, אשר יקרינו את הערכים והתועלות שהיא מציעה ללקוחותיה: Modasty – הצניעות תמיד באופנה. יצרנו לוגו ושפה גרפית אחידה וייחודית למותג ע"י שילוב פריטים מצולמים בקומפוזיציות מעניינות שמזכירות צילומים של בלוגריות אופנה. מטרת השפה החדשה לשמש כ"סטייליסטית" המסייעת לנשים להתאים לעצמן את שילובי הפריטים הנכונים ביותר עבורן, תוך שמירה על הצניעות המתבקשת.
את הרשת חילקנו עפ"י קטגוריות ובידלנו אותן בעזרת צבעוניות שונה. יצרנו שת"פ עם סטייליסטיות שדיללו את כמות הפריטים הצפופה בסניפים ויצרו תצוגה מזמינה ואופנתית ועם משרד לעיצוב פנים שעיצב את חנות הדגל של הרשת כשלב ראשון בתהליך המיתוג. לקראת השקת המותג החדש בשלושה סניפים שונים של הרשת נערך פרסום מקיף של מודעות, שלטי חוצות ומדיה.