Archives
נינאי קליין
מיתוג משרד עורכי דין
הרקע
נינאי קליין משרד עורכי דין שמתמחה בייצוג לקוחותיו בוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי. המשרד נותן ייעוץ משפטי מקיף ללקוחותיו, מלווה ומייצג אותם בוועדות הרפואיות, מפנה לרופאים מומחים ומשיג עבורם זכויות ו/או פיצויים בשיעור מצטבר של עשרות מיליוני שקלים עם למעלה מ-90% הצלחה!
האתגר
בשנים האחרונות הוקמו מס' חברות, המגדירות עצמן כחברות "למימוש זכויות רפואיות" אשר מפרסמות את עצמן בהיקף תקציבי נרחב. תמורת עלויות גבוהות, מעניקות חברות אלו למימוש זכויות רפואיות שירות של ייעוץ שאינו משפטי, סיוע במילוי טפסים והפניה למומחים רפואיים. מה שהחברות הללו לא מספרות זה שהן אינן רשאיות לייצג את התובעים בפועל בוועדות הרפואיות או לנהל הליכים משפטיים בניגוד לעורכי דין מוסמכים. האתגרים שעמדו בפנינו היו להעביר את המסר המורכב לקהלי היעד בתקציב מוגבל ביחס למתחרים ולמצב את חברת 'נינאי קליין' כמשרד מתמחה ומוביל בתחומו בתחום הייעוץ והטיפול בוועדות הרפואיות.
בשטח
הפתרון שיצרנו הוא פתרון מותגי שהתחיל בבניית אסטרטגיה מותגית והמשיך עם פיתוח קונספט קריאטיבי אותו הטמענו במותג. כדי להעביר מסר מורכב בנושא רגיש הוחלט לעצב דמות מותג ושפה מותגית ייחודית, שתזוהה עם 'נינאי קליין' והקונספט החדש. השפה המותגית החדשה הוטמעה בסירטון משעשע שמטרתו היה לחזק את תדמיתו של המשרד כמשרד מומחה ומוביל בתחומו. את הסירטון הטמענו בקמפיין יוטיוב, בקמפיין הממומן בגוגל, בפייסבוק ובכל הפעילות הפרסומית של המותג.
chita
הדרך המהירה ללימודים בסין
הרקע
בשנת 2007 נוסדה חברת הייעוץ וההדרכה תחת השם Ficom. החברה מספקת הדרכה וייעוץ בתחום הסחר הבינלאומי, תוך חשיפה נדירה לשווקים הייחודיים ולהזדמנויות העסקיות האטרקטיביות שסין מעמידה לרשות משתתפי הקורסים.
האתגר
האתגרים העיקריים שהצריכו מענה נגעו למיצוב והצעת הערך הייחודית של המותג, בהתייחס לטריטוריה הבינ"ל בה היא פועלת, הגדרת פעילותה וייחודה אל מול המתחרים הרבים בשוק ושיווקה אל הקהל הרחב.
בשטח
בידולו של המותג בהיותו הקורס היחידי בארץ שבו ניתן ללמוד על סחר בינ"ל וכבר במהלך הקורס לנסוע לסין, להכיר את השווקים הרלוונטיים וליצור קשרים עם הספקים הנכונים ולכן, הוחלט ששם המותג יהיה CHI-TA. השם מורכב מהמילים China ו-Tel Aviv. הסלוגן: הדרך המהירה לעסקים בסין. תהליך המיתוג כלל גיבוש אסטרטגיה מותגית שנשענה על בידולו של המותג והשפה המותגית שעוצבה, התבססה על אלמנטים גרפיים שנלקחו מהדגל הסיני. בחירת הצבעים אדום אפור צהוב מבטאים את שת"פ בין עולם היי טק והחדשנות לבין המסחר עם סין. באתר האינטרנט הרספונסיבי ובדף הפייסבוק של המותג, שילבנו את הקונספט הקריאטיבי שגובש למותג מתוך האסטרטגיה המותגית.
Glick
רשת אופנת בגדי ים
רקע
גליק הינה רשת ארצית לייצור ועיצוב בגדי ים ואופנת חוף. החנות הראשונה של גליק הוקמה בחיפה ונתפסה בעיני קהל היעד כחנות ותיקה, חסרת ייחודיות, המתאימה עצמה בעיקר לקהל הבוגר. הרצון להתפתח לרשת ארצית הביאה אותנו לבחינה מחודשת של מעמדה ומיצובה הקיים. שינוי התפיסה, מיצובה מחדש כרשת המתמחה בהתאמת דגמי בגדי ים איכותיים, אופנתיים וטרנדיים לקהלים הצעירים, הזניקה את המכירות והפכה את גליק לרשת המונה כיום כ-11 סניפים. המהלך השיווקי (בשיתוף פרד בלסן) זיכתה את המותג בפרס "דה מארקר".
בשטח
כחלק מתהליך מיצוב הרשת עיצבנו לוגו חדש ועדכני לגליק, תוויות חדשות למותגי הרשת ושני קטלוג שונים בכל עונה: קטלוג יוקרתי עבור הקהל הבוגר של מותג בגדי הים ZAKI וקטלוג בסגנון צעיר ותוסס לקהל הצעיר. כדי להתאים את המותג לקהל הצעיר, הוקם אתר חדש ששילב אפליקציה ייחודית עבור המותג בשם "מיקס אנד מאטצ'": לא עוד סט בגדי ים המורכב משני חלקים קומפלט. כל אחת יכולה לבחור חלקים נפרדים ולהתאים אותם לעצמה, במידה שלה, עם הפרופורציות גוף שלה והסטייל האישי שלה ע"י בחירת השילוב המנצח ש"מולבש" על הדוגמנית באפליקציה. במקביל, נעשה מהלך שיווקי ששילב בין המדיות המסורתיות והדיגיטליות: הוקם דף למותג בפייסבוק. כדי למשוך חברים לדף נתבקשו הגולשים ליצור את ה"מיקס אנד מאטצ'" שלהם דרך האפליקציה של המותג, להעלות את התמונה עם השילוב שלהם בפייסבוק. כדי לזכות בפרסים היה עליהם לצבור לפחות כ-100 לייקים על התמונה. במקביל יצא קמפיין מודעות במגזינים שונים ושילוט חוצות בהם נעטפו השלטים בחזיות ביקיני ענקיות. הקמפיין הפנה את קהלי היעד לאתר החדש של גליק ולדף הפייסבוק. החזיות בשלטי החוצות נגנבנו אבל המותג קיבל דקות יח"צ יקרות ובמקומם עלה שילוט חדש. המהלך השיווקי הביא למודעות גדולה בקרב הקהלים הצעירים למותג החדש והנחשק. תוך 5 ימים מנה הדף של גליק כ-49,000 חברים.
COFFEE STATION
רשת קפה מהיר
רקע
קופיסטיישן, רשת בתי קפה הפועלות כ"תחנות קפה מהירות": מגוון סוגי קפה איטלקי איכותי בלי להמתין, בלי להזמין מקום, בלי לדחות סיפוקים. לבוא, לשתות ולהמשיך הלאה לשיגרת היום.
האתגר
בשוק רווי רשתות בתי קפה בעלות שפה מיתוגית מזוהה, ניצב בפינינו האתגר ליצור מותג מבודל ופשוט לשכפול, שיקל על התרחבות הרשת תוך שמירה על זהות ושפה עקבית של "תחנת קפה" איכותית ומגוונת ל"מביני עניין"
בשטח
כחלק מהידוק הזהות הויזואלית ושמירה על שפה אחידה וקליטה, נבחרו צבעי המותג העיקריים- חום, אדום ותכלת. המהלך כלל את עיצוב כל המארזים, המדים, התפריטים, מערך השילוט, עיצוב החוויה הקמעונאית בסניפי הרשת (טאפטים, מסכי תפריט, דלפקים, תמונות ועוד) וקמפיינים פרסומיים חדשניים. את האתר החוויתי עיצבנו כמפת "מטרו" בו הגולש "נוסע" בין דפי האתר -התחנות. כל תחנה עוצבה בסגנון שונה שיוצרת עניין ומעודדת "לטייל" ברחבי האתר.
מסעדת comesoon
קמפיין
רקע
מסעדת comesoon הוותיקה ממוקמת בהוד השרון ומשרתת את תושבי הוד השרון והסביבה. המסעדה סבלה מתדמית ותיקה "של פעם" ונתפסה כיקרה בקרב הקהל שמכיר אותה ומצד שני, לא מספיק מוכרת בקרב ה"מתיישבים החדשים" באזור. ריבוי המסעדות באזור והחלופות הזולות יותר, השאירו את המסעדה "מחוץ לעניינים" ולכן בשעות הערב לא נרשם ביקוש ער למסעדה.
האתגר
האתגרים שעמדו לפנינו:
א. העלאת המודעות לקיומה של קמסון בקרב קהל רב שאינו מודע לקיומה, למרות הקירבה הגיאוגרפית
ב. ניעור התדמית הותיקה ממסעדה "שתמיד הייתה שם" למסעדה טרנדית ואיכותית וייחודית
ג. יצירת ביקושים חדשים לימים ולשעות בהם התנועה דלילה
ד. העלאת המודעות לcomesoon כמקום לאירועים עסקיים ומשפחתיים
ההזדמנות שנוצרה עם פריחתו המחודשת של ז'אנר האוכל האסייתי האיכותי היתה להעביר את המסר שבcomesoon תמצאו מסעדה מעוצבת ועדכנית, תפריט אסייתי מקורי, עשיר וטעים במיוחד שיפתיע אתכם בכל פעם מחדש.
בשטח
אל לוגו המסעדה המוכר הוספנו את המילה "חדשה" כדי להעביר את המסר: comesoon החדשה היא לא הcomesoon שהכרתם. יצרנו קמפיין קריאטיבי לעידוד הקהל הצעיר לבוא בשעות הערב ולהכיר את התפריט האסייתי החדש של המסעדה. הקמפיין שילב בין המדיות המודפסות (עיתונות ושלטי חוצות) לבין הפייסבוק. המוטיב המרכזי בקמפיין היה מקלות צ'ופסטיק ש"תופסות" את הירח עם המלל: "בא לך נשנוש לילי?". בפייסבוק יצרנו משחק "לתפוס את הירח" וביקשנו מהגולשים לצלם סיטואציות עם הצו'פסטיק ולצבור לייקים. הקמפיין זכה לתגובות מצוינות והעלה את הביקוש בקרב קהלי היעד לשעות הערב במסעדה. בנוסף לקמפיין, Nano הקימה וניהלה את דף הפייסבוק של המסעדה.
קניון G צמרת
ניהול המדיה החברתית
רקע
קניון G צמרת בבעלותה של חברת גזית, ממקומם באחד המתחמים היוקרתיים ביותר בת"א, בלב שכונת צמרת. הקניון מורכב ממספר קטן של רשתות ובעיקר מבוטיקים יוקרתיים ועסקים שמשרתים את תושבי האזור ולקוחות עמידים מאזור המרכז.
האתגר
בשל מיקומו של הקניון ומיצובו היוקרתי, הוא נתפס ע"י הקהל הרחב שאינם נמנים עם תושבי האיזור, כקניון בלתי מושג, יקר ולא נגיש. המטרה שהוצבה בפני Nano היתה להנגיש את הקניון לציבור הרחב ולייצר טראפיק שוטף, באמצעות דף הפייסבוק של הקניון.
בשטח
בשלב הקמת הדף, יצרנו לשונית בשם "30-300" ובה עידכנו מידיי חודש עשרות פריטים שמחירים נע בין 30 ל-300 ש"ח. לצד העלאת התכנים הקבועים והשוטפים של הקניון בפייסבוק, יצרנו קמפיין ששילב בין מדיות הדיגיטל והמדיות המסורתיות. התובנה המרכזית שעמדה בבסיס הקמפיין, התבססה על שיחות שנערכו עם לקוחות הקניון, נציגי הקניון ובעלי החנויות, היא שהבידול המרכזי של הקניון בהיותו הבסיס הקבוע למרבית מבעלי החנויות, הרשתות והבוטיקים בקניון. על תובנה זו ביססנו את הקונספט הקראטיבי "הקניון האישי שלך" שחוזר כתימה מרכזית המתארת את הקשר האישי של בעלי העסקים בקניון עם לקוחותיו. לקמפיין יצרנו חוברת ובה הקדשנו מקום לכל אחד מבתי העסק בקניון. את החוברת שלחנו לכ-300,000 בתי אב. הקמפיין לווה במודעות שפורסמו במגזינים נבחרים. בפייסבוק נערך קמפיין במשך כ-3 שבועות ובו נתנה בכל יום במה מרכזית לכל אחת מהחנויות ובעליהן בתורן. שת"פ נוסף נעשה עם עמותת "אחת מ-9". המטרה המרכזית היתה להעלות את המודעות בקרב נשים לסרטן השד מצד אחד ויצירת ערך חברתי ערכי לקניון מצד שני ע"י אירוע יוקרתי שכלל תצוגת אופנה עם מיטב התוצרים של חנויות הקניון. לאירוע יצרנו קמפיין מקדים שהזמין את הקהל הרחב לבוא ולהשתתף באירוע היוקרתי. את האירוע תיעדנו on line בדף הפייסבוק של הקניון ובמשך הימים שלאחר האירוע.