Archives

Modasty

הצניעות תמיד באופנה. רשת אופנה צנועה

הרקע

הרשת החלה את דרכה ללא זהות מותגית ברורה לפני כ-10 שנים ונחלקה לשני שמות שונים: "שלי קלאב" ו"עולם הבגד. כיום מונה הרשת כ- 10 סניפים ומשרתת אוכלוסייה חרדית, דתית, דתית-לאומית וגם חילונית. לרשת לא היתה "תפיסה רשתית" בקרב לקוחותיה. כל אחד מהסניפים נראה שונה. ניכר כי לא הושקעו מאמצים בניראות הסניפים או בתמהיל פרטי הלבוש שהוצגו בהם. הסניפים דמו למחסני ביגוד עמוסי תוצרת. בסניפים הגדולים לא היתה חלוקה ברורה לקטגוריות, דבר שהקשה על לקוחות למצוא את מבוקשם. השפה הגרפית בה הוצגו פעילויות ומבצעי הרשת לא היתה אחידה ולא שידרה "אופנה".

האתגר

בתקופה בה המודעות והפתיחות הגבוהה בקרב הנשים החרדיות / דתיות לטרנדים האופנתיים בארץ ובעולם והרצון העז לחקות אותם, במגבלות הצניעות הנדרשת כמובן, ובהיעדר רשת אופנה דתית-חרדית שלטת במגזר זה, נוצרה בפנינו הזדמנות להפוך את רשת "עולם הבגד" לרשת המהווה "מנהיגת דעה" בכל הנוגע לטרנדים, סטייל ושיק בעולם החרדי והדתי. כדי לעשות את המהפך הרצוי, היה עלינו :לייצר שינוי בתפיסת הקהל בכל הנוגע לרשת ולרלבנטיות שלה לצרכיו האופנתיים. לפנות לקהלים חדשים: נשים בנות 18-30 במגזר החרדי והדתי שישמשו גם כעתודה לרשת וליצור חזות אחידה לכל חנויות הרשת, לצורך יצירת עוצמה רשתית.

בשטח

את המהפך התחלנו בבחירת שם חדש וסלוגן לרשת, אשר יקרינו את הערכים והתועלות שהיא מציעה ללקוחותיה: Modasty – הצניעות תמיד באופנה. יצרנו לוגו ושפה גרפית אחידה וייחודית למותג ע"י שילוב פריטים מצולמים בקומפוזיציות מעניינות שמזכירות צילומים של בלוגריות אופנה. מטרת השפה החדשה לשמש כ"סטייליסטית" המסייעת לנשים להתאים לעצמן את שילובי הפריטים הנכונים ביותר עבורן, תוך שמירה על הצניעות המתבקשת.
את הרשת חילקנו עפ"י קטגוריות ובידלנו אותן בעזרת צבעוניות שונה. יצרנו שת"פ עם סטייליסטיות שדיללו את כמות הפריטים הצפופה בסניפים ויצרו תצוגה מזמינה ואופנתית ועם משרד לעיצוב פנים שעיצב את חנות הדגל של הרשת כשלב ראשון בתהליך המיתוג. לקראת השקת המותג החדש בשלושה סניפים שונים של הרשת נערך פרסום מקיף של מודעות, שלטי חוצות ומדיה.

נעלי סקופ

רשת הנעלה מובילה בישראל

הרקע

רשת נעלי SCOOP הינה רשת Low cost המתמחה בייבוא ושיווק נעליים, תיקים ואביזרי אופנה  הפונה לקהל יעד צעיר ולכל המשפחה. כיום, מונה הרשת כ-60 סניפים בפריסה ארצית בקניונים ובמרכזי הקניות המרכזיים ברחבי הארץ. הרשת מציגה קולקציות טרנדיות ואופנתיות המתאפיינות במראה עדכני בהתאם למגמות האופנה העולמיות. לצד התחרות בתחום, שהופכת להיות יותר ויותר אינסטסיבית (לצד רשתות "זולות" נוספות, חנויות ענק וחנויות מקוונות), מצליחה הרשת לשמור על תדמית של רשת אופנת נעליים מהגדולות והמובילות בארץ.

האתגר

האתגר המותגי המרכזי של רשת SCOOP הוא להיות רלוונטית לטרנדים, לסגנון חיים ולעולמות תוכן של קהל היעד, תוך שמירה על הנכסים המותגיים . בנוסף, כמותג ריטייל מהמובילים בעולם ההנעלה, עליו לשמור מצד אחת על ייחודיות ועדכניות מול המתחרים מצד שני לתקשר עם הקהל ברמה יומיומית במטרה לייצר תנועה בסניפים ולהגדיל את המכירות.

בשטח

ברמה המותגית, פיתחנו עבור SCOOP שפה מותגית אחידה במדיות הon line והoff line, ששומרת על המיצוב הטרנדי והצעיר של המותג ובנוסף, מייצרת רלוונטיות לעידן הדיגיטלי באמצעות עיצוב עדכני. במקביל ייצרנו קמפיינים עונתיים להשקות של קולקציות אופנה לאורך השנה, בהם כיכבו הפרזנטורים הנבחרים, ייצרנו מהלכים מכירתיים חודשיים לאורך כל השנה, השקות של מותגים ומוצרים חדשים (כמו קולקציית הקפסולה של הסטייליסטית ליאת אשורי), מהלכים ייעודיים לחברי המועדון, קידום וניהול שוטף של עמוד הפייסבוק והאינסטגרם.

החברה לפיתוח קיסריה

מיתוג ופרסום פרוייקטים עבור החברה לפיתוח קיסריה

החברה לפיתוח קיסריה, היא הזרוע המבצעת של קרן רוטשילד קיסריה ועיקר פועלה הוא בפיתוח שטחי הנדל"ן של קיסריה, מתן שירותים לתושבי המקום, פיתוח פארק התעשייה ותחום התיירות והנופש.

במסגרת שיתוף הפעולה עם החברה יצרנו שפה גרפית ייחודית  לפרוייקט " C CENTER", הקניון האזורי שיוקם בשכונה 13. האתגר היה למצב את הקניון כיעד אסטרטגי לבעלי רשתות נבחרות, בעלי עסקים ומשקיעים. בנוסף, עיצבנו מודעות, דגלים, ניוזלטרים לקידום פרוייקטים שונים המכוונים לבעלי העסקים באזור התעשייה ושלטי מדיה ממותגים בכל תחנות האוטובוס הנמצאות ברחבי קיסריה, שמטרתם לסייע להעצים את הגאווה הלוקאלית בקרב תושבי המקום.

 

 

האגודה למען החייל

העמותה הגדולה בישראל.

הרקע

האגודה למען החייל הוא הארגון המוביל בישראל בטיפול בחיילי צה"ל בתחומי הרווחה, הסיוע והחינוך –
ללא כוונות רווח. 100% מגיוס התרומות מגיע אל החיילים. מטרת פעילותה היא לקשר בין הציבור הרחב לחיילים וללוות אותם באהבה ובתמיכה לאורך שירותם הצבאי ואף לאחריו – בשירות המילואים. האגודה מקיימת עשרות פרויקטים בשנה לרווחת יחידות צה"ל ומג"ב, לרווחת אוכלוסיות מיוחדות כגון חיילים ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית, חיילים בודדים, חיילים מאושפזים ועוד. בשנה האחרון נערך איחוד של האגודה והקרן המאוחדת לב"י.

בשטח

גיבוש המהות וההבטחה של מותג החדש שנוצר מאיחוד אל"ח עם קרן לב"י ויצירה של תת-מותגים שיעניקו סדר ושיטה לצורך התמצאות מהירה במגוון השירותים שהמותג מספק. קהלי המטרה של המותג מגוונים וכוללים מתנדבים, תורמים,עובדים, חברות, ארגונים, גופים שונים בצבא ומעל כולם, החיילים כמובן. במהלך השנה אנו יוצרים מעטפת עיצובית עבור כל אירועים המגוונים למען החיילים ( אירועי ליל הסדר, "עולים על כפכפים" אירוע הקיץ לחיילים הבודדים, אירועי הקיץ לאלמנות ויתומי צה"ל, מצטייני הנשיא ועוד) וכן לאירועים הפנימיים באירגון, במקביל, אנו מייצרים קמפיינים מגוונים לקידום פעילויות שונות למען החיילים ואנשי שירות הביטחון. האתגר המרכזי שהצבנו לעצמנו הוא לשמר את רוח ההתנדבות האותנטית של הארגון והעשייה הרבה והמכוונת למען החיילים, תוך הדגשת המחויבות המקצועית הגבוהה והמערך הייחודי של מעטפת השירותים הכוללת שהוא מציע והדגשת מטרת האירגון: לתת הכל לחיילים.

 

 

 

מועדון ‘יותר’

מועדון ההטבות לחיילי החובה של האגודה למען החייל

הרקע

מועדון "יותר" הינו מועדון הטבות לחיילים בשירות חובה, אשר הוקם בשיתוף "האגודה למען החייל". המועדון הוקם במטרה להעניק לחיילים בשירות חובה הנחות והטבות שונות בתחומי תרבות הפנאי, הרווחה והצרכנות. מטרת המועדון לכוון את הרגלי הצריכה ואת האופן שבו הם החיילים צורכים פרסום ושומרים על עדכניות. במהלך כל השנה מקיים המועדון פעילויות רבות ומגוונות למען כלל חיילי צה"ל. במהלך ימות הקיץ עורך המועדון שני פסטיבלים בפארק יהושע לכ-40,000 חיילים ומתגייסים עם מיטב הכוכבים.

בשטח

ברמת המותגית, פיתחנו עבור "יותר" שפה עיצובית מזוהה, ששומרת על הנכסים המותגיים הגרפיים ועל המיצוב הייחודיי של המותג באמצעות עיצוב עדכני וצעיר, מה שמאפשר למותג להיות מזוהה מיידית, להתבלט ולהעביר את המסרים בצורה שמדברת אל קהל היעד. במסגרת העבודה אנו מכינים מאות פריטים מידיי שנה למותג: מגזינים חודשיים, צרופות, פוסטרים, דיוור ישיר, ניוזלטרים, קמפיינים שכוללים מודעות ופרסומים במדיה המודפסת והדיגיטלית, עיצוב אריזות ומארזים, מצגות, מיתוג אירועים וכנסים מגוונים של המועדון, ועוד. מידי שנה אנו נערכים לפסטיבלים הגדולים של המועדון: יוצרים זהות מותגית ייחודית לכל אחד מהפסטיבלים, ממתגים את שטחי הפסטיבל ומפרסמים במדיות המסורתיות ובדיגיטל.

TO GO

רשת הנעלה

הרקע

החזון העומד מאחורי הרשת, הוא לאפשר לכל אישה לרכוש נעליים ללא הגבלה ולהתאים נעל לכל בגד, אירוע ומצב רוח. מתוך תפיסה זו, מציעה TO GO מגוון עצום של דגמים אופנתיים ואיכותיים בהתאם למגמות העדכניות ביותר של בתי האופנה הגדולים והמובילים בעולם. לרשת למעלה מ-72 סניפים. לצד התחרות בתחום, שהופכת להיות יותר ויותר אינסטסיבית (לצד רשתות "זולות" נוספות, חנויות ענק וחנויות מקוונות), מצליח המותג לשמור על תדמית של רשת אופנת נעליים מובילה.

האתגר

בשוק שבו התחרות הולכת ומשתכללת והרגלי הקהל משתנים, האתגר המותגי המרכזי של TO GO הוא להיות רלוונטי לטרנדים, לסגנון חיים ולעולמות תוכן של קהל היעד, תוך שמירה על הנכסים המותגיים . בנוסף, כמותג ריטייל מוביל בעולם ההנעלה, עליו לשמור מצד אחת על ייחודיות ועדכניות מול המתחרים מצד שני לתקשר עם הקהל ברמה יומיומית במטרה לייצר תנועה בסניפים ולהגדיל את המכירות.

בשטח

ברמה המותגית, פיתחנו עבור TO GO שפה מותגית אחידה במדיות הon line והoff line, ששומרת על הנכסים המותגיים הגרפיים המוכרים (לוגו אדום כצבע מרכזי) ועל המיצוב הטרנדי והצעיר של המותג וגם מייצרת רלוונטיות לעידן הדיגיטלי באמצעות עיצוב עדכני. במקביל ייצרנו קמפיינים עונתיים להשקות של קולקציות אופנה לאורך השנה, בהם כיכבו הפרזנטורים הנבחרים, ייצרנו מהלכים מכירתיים חודשיים לאורך כל השנה, השקות של מותגים ומוצרים חדשים כמו קולקציית הקפסולה של הפרזנטורית עדי הימלבלוי, קו מוצרי נעלי נוחות, מהלכים ייעודיים לחברי המועדון, ניהול שוטף של עמוד הפייסבוק והאינסטגרם.

פיזיקל

תוכנה לניהול מועדוני ספורט

פיזיקל הינה חברה ותיקה המתמחה במתן פתרונות בתחום מועדוני הספורט וספא. המערכות של המותג מותקנות ופועלות בהצלחה מרובה על מאות מחשבים במועדוני הספורט המובילים בישראל ובחו"ל. על מנת להגביר את המודעות ולקדם את המותג כמוביל והמתקדם בתחומו, יצרה Nano עבור המותג שפה מותגית ופרסומית חדשה שמסמכת על הצבעים: שחור, לבן וטורקיז כצבעים מרכזיים ומזוהים עם המותג. כמו כן, עוצבו אייקונים שונים המבטאים את יתרונות הטכנולוגיה והמוצרים. תהליך המיתוג כלל בנוסף גם חשיבה מחודשת על ניראות המערכות הדיגיטליות של המותג. עצבנו אתר ואפליקציה בשפה המיתוגית החדשה שישמשו כפלטפורמה עבור מערכות הדיגיטל של מועדוני הספורט והספא השונים. השפה המותגית יושמה על גבי חומרים שיווקיים נוספים: פרופיל חברה, דוכן תערוכה, קטלוגים, ברושורים, מודעות ועוד.

עיריית הרצליה

פרוייקטים מגוונים למרינה בהרצליה

רקע

החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה הינו תאגיד עירוני בבעלות ובשליטת עיריית הרצליה. במהלך השנה עורכת המרינה אירועים ופעילויות תרבות מגוונות לתושבי הרצליה והסביבה ותחרויות משט בינ"ל, לצד ניהול שותף של מתחמי המגורים, המעגן, הבילוי, התיירות והקניות.

האתגר

היות ועונת התרבות במרינה מתפקדת כפלטפורמה לאירועים רבים שונים, נדרשנו להעניק לתוכנית הקיץ שפה עיצובית ייחודית ומזוהה שתבטא את מהות העונה ותסייע לשיווקה בזירה המקומית. בפרוייקט נוסף נתבקשנו לייצר שפה מותגית חדשה לתחרות משט בינ"ל, שתמשוך שייטים רבים ברחבי העולם לבוא, להשתתף ולהפוך את המרינה לאתר תיירות וספורט נחשק בשורה אחת עם מרינות נוספות בעולם.

בשטח

יצרנו למחלקת התרבות של המרינה שפה עיצובית מזוהה שליוותה את המהלך לאורך מספר עונות ופורסמה בעיקר במדיות הכתובות ובפייסבוק. לתחרות השייט הבינ"ל יצרנו לוגו ייחודי שמורכב מפלטת הצבעים מגוונת שחזרה כמוטיב מרכזי בכל האלמנטים. בנוסף עיצבנו אתר, דף פייסבוק, ברושורים מגוונים, רול אפ, טופסי הרשמה, דגלים ועוד

chita

הדרך המהירה ללימודים בסין

הרקע

בשנת 2007 נוסדה חברת הייעוץ וההדרכה תחת השם Ficom. החברה מספקת הדרכה וייעוץ בתחום הסחר הבינלאומי, תוך חשיפה נדירה לשווקים הייחודיים ולהזדמנויות העסקיות האטרקטיביות שסין מעמידה לרשות משתתפי הקורסים.

האתגר

האתגרים העיקריים שהצריכו מענה נגעו למיצוב והצעת הערך הייחודית של המותג, בהתייחס לטריטוריה הבינ"ל בה היא פועלת, הגדרת פעילותה וייחודה אל מול המתחרים הרבים בשוק ושיווקה אל הקהל הרחב.

בשטח

בידולו של המותג בהיותו הקורס היחידי בארץ שבו ניתן ללמוד על סחר בינ"ל וכבר במהלך הקורס לנסוע לסין, להכיר את השווקים הרלוונטיים וליצור קשרים עם הספקים הנכונים ולכן, הוחלט ששם המותג יהיה CHI-TA. השם מורכב מהמילים China ו-Tel Aviv. הסלוגן: הדרך המהירה לעסקים בסין. תהליך המיתוג כלל גיבוש אסטרטגיה מותגית שנשענה על בידולו של המותג והשפה המותגית שעוצבה, התבססה על אלמנטים גרפיים שנלקחו מהדגל הסיני. בחירת הצבעים אדום אפור צהוב מבטאים את שת"פ בין עולם היי טק והחדשנות לבין המסחר עם סין. באתר האינטרנט הרספונסיבי ובדף הפייסבוק של המותג, שילבנו את הקונספט הקריאטיבי שגובש למותג מתוך האסטרטגיה המותגית.

COFFEE STATION

רשת קפה מהיר

רקע

קופיסטיישן, רשת בתי קפה הפועלות כ"תחנות קפה מהירות": מגוון סוגי קפה איטלקי איכותי בלי להמתין, בלי להזמין מקום, בלי לדחות סיפוקים. לבוא, לשתות ולהמשיך הלאה לשיגרת היום.

האתגר

בשוק רווי רשתות בתי קפה בעלות שפה מיתוגית מזוהה, ניצב בפינינו האתגר ליצור מותג מבודל ופשוט לשכפול, שיקל על התרחבות הרשת תוך שמירה על זהות ושפה עקבית של "תחנת קפה" איכותית ומגוונת ל"מביני עניין"

בשטח

כחלק מהידוק הזהות הויזואלית ושמירה על שפה אחידה וקליטה, נבחרו צבעי המותג העיקריים- חום, אדום ותכלת. המהלך כלל את עיצוב כל המארזים, המדים, התפריטים, מערך השילוט, עיצוב החוויה הקמעונאית בסניפי הרשת (טאפטים, מסכי תפריט, דלפקים, תמונות ועוד) וקמפיינים פרסומיים חדשניים. את האתר החוויתי עיצבנו כמפת "מטרו" בו הגולש "נוסע" בין דפי האתר -התחנות. כל תחנה עוצבה בסגנון שונה שיוצרת עניין ומעודדת "לטייל" ברחבי האתר.