כ- 70% מארגונים בינוניים וגדולים בישראל אינם מרוצים מהתוצאות ההשקעה בקמפיינים שלהם. זהו נתון בהחלט מקומם, הרי משרד הפרסום אמור להיות בית חם לארגונים ומקור ללידים איכותיים. אז מהו קמפיין טוב, ואילו טעויות עשויות לגרום לבזבוז כספים?
משרד פרסום או משרד דיגיטל, היכן תקבלו תוצאות טובות יותר?
התחרות על ליבו של הצרכן מאלצת עסקים גדולים וקטנים כאחד לחשוב תמיד שלושה צעדים קדימה, כאשר הצעד הראשון הוא לפרסם את המותג באפיקי המדיה המדויקים. אולם השאלה היא – אילו אפיקי מדיה ימקסמו את העבודה?