Archives

Toledo

חנות טכשיטים ייחודיים מקוונת

הרצליה – גליל ים

מיתוג פרוייקט נדל"ן

רקע

פרוייקט נדל"ן משותף לשתי חברות נדל"ן גדולות: "קבוצת יצחקי השקעות" המתמחה בייזום, תכנון, פיתוח והקמה של שכונות מגורים איכותיות. הקבוצה בונה שכונות המעניקות בטחון, סטנדרט בניה ורמת שירותים גבוהים, איכות חיים ובעיקר לקוחות מרוצים. ו"אפריקה ישראל מגורים" שהציבה רף חדש של איכות חיים בישראלדירות חדשות ומעוצבות במפרט עשיר, המותאמות לאוכלוסייה איכותית, בתוך שכונות מגורים קהילתיות המוקמות בשלמותן על ידי החברה. "חברת אפריקה ישראל מגורים" זוכה לאורך השנים לתואר חברת הבניה הטובה ביותר בסקרי דעת קהל ומבטיחה קניית דירה חדשה תוך הענקת בטחון ושקט נפשי יחד עם השקעה משתלמת. הפרוייקט המשותף החדש ממקום באזור שבין קיבוץ גליל ים לבין הרצליה ומבטיח פרויקט במיקום ייחודי וברמת בינוי גבוהה וייחודית, שמתאימה למשפרי דיור צעירים ולמשפרי דיור בגיל השלישי שמחפשים סטנדרט בנייה גבוה, איכות חיים פסטורלית בסביבה אורבנית. קרוב לכל מה שיש לעיר להציע.

האתגר

 Nano התבקשו לבנות קונספט שיווקי למותג  שיהיה קליט, זכיר, יביא לידי ביטוי את ייחודיות מיקום הפרויקט ויעמוד בתחרות אל מול פרויקטים מתחרים, שפונים לקהלים רחבים וממוקדים שמעוניינים לרכוש דירה בהרצליה.

בשטח

Nano בנו שפה מותגית שנשענה על ההבטחה הפרסומית: נוחות אורבנית בסביבה פסטורלית. השפה הגרפית שילבה בין הניקיון הגרפי, המנימליסטי -אורבני לבין חומרים טבעיים ששימשו כרקע לעיצוב והביאו את הטבע ותחושת הפסטורליות לשפה החדשה. למיתוג החדש ניתן שם וסלוגן, עוצב לוגו, ניירת, פולדר נדל"ן, תכניות דירה ומארז. משרד המכירות מותג וכל מתחם  הפרוייקט. לפרוייקט עוצבו שלטי חוצות ומודעות שמיצבו את הפרוייקט כיוקרתי, ייחודי, נגיש ובעיקר מושלם למשפחה.

מומנטום

קורסים מתקדמים למנהלים

אבן דרך

ייזום והתחדשות עירונית.

חברת נדל"ן מקבוצת האחים שגראוי

רקע

חברת הנדל"ן SBI של "האחים שגראוי" הקימה חברת בת המתמחה בבנייה וייזום פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית ושדרוג בניינים ודירות מגורים במסגרת תוכנית תמ"א 38 ופינוי ובינוי.

האתגר

Nano התבקשה לגבש קונספט מותגי ושיווקי שיימצב את חברת “אבן דרך” כחברת הייזום האיכותית ביותר בישראל ובשלב השני להקים אתר תדמיתי, שיפנה לבעלי דירות פוטנציאליים ששוקלים להצטרף לתכנית תמ"א 38.

בשטח

הקונספט המותגי שפיתחנו מתחיל מהשם והלוגו שנבחרו לפרוייקט: "אבן דרך". השם הושתת על מהות המונח אבן דרך כ”נקודת ציון, שלב חשוב, הישג”, המהלך חיים החכם והטוב ביותר שמשנה חיים, בדומה להחלטות מהותיות אחרות שכל אחד מקבל במהלך חייו (חתונה-לימודים-ילדים..). האייקון שהוביל את השפה הגרפית של המותג  הושתת על לוגו החברה וביטא רגשית, באמצעות תמונות וקטעי וידאו ש”חיברו” את הלקוח לאירועים חשובים בחייו וקישרו זאת באופן טבעי עם בחירת חברת “אבן דרך” למהלך החשוב הבא.

גן המושבות

מיתוג פרוייקט נדל"ן של 'קרסו נדל"ן'

פרוייקט ״גן המושבות״ נועד למשפרי דיור ובעיקר למשפחות צעירות באיזור פ״ת והסביבה. בתהליך מיצובו של הפרוייקט הוחלט להתמקד במשפחות ולכן השפה הגרפית היתה שילוב צילומי ילדים בתוך איורים שמדגישים את יתרונותיו של הפרוייקט. הקטלוג נכתב ועוצב כספר ילדים, משרדי הפרוייקט עוצבו כגן משחקים לילדים. מתוך הקונספט שגובש הוחלט להקים מתנ״ס בלב הפרוייקט שירכז את חוגי הילדים.

 

Label M, Babyliss Pro

מוצרי שיער מקצועיים

Label m הוא קו מוצרים, זוכה פרסים, שפותח בהשראת "אופנת לונדון", לטיפוח ועיצוב השיער. החברה מצליחה לגשר על הפער בין אופנה ועיצוב שיער והיא נחשבת חלוצת הטרנדים החדשים ומובילה בחדשנות מוצרית עם קו המוצרים פותח ע"י מעצבי שיער תחת פיקוח ובקרה של הצוות האומנותי והמוכר בעולם עיצוב השיער: טוני מסקולו וסאשה מסקולו טרבאק. בכל תצוגות האופנה הנחשבות בעולם משתמשים במוצרי החברה ולכך ממוצבת חברת labelM כמובילת טרנדים לקהלים הצעירים שמחפשים מוצרים טרנדיים,מובילים שלא מתפשרים על איכות.

Nano שומרת על השפה המותגית של החברה ומתאימה אותה לקהלי היעד בארץ במגוון מוצרים שונים הן במדיות המודפסות והן במדיות הדיגיטליות.

Babyliss Pro היא חטיבת המוצרים המקצועיים של חברת בייביליס.
ליין המוצרים של בייביליס פרו (פרופשיונל) נחשבים יוקרתיים ומיועדים לקהל מעצבי השיער המקצועי ולקהל לקוחות שאינו מתפשר על איכות.

Nano שומרת על מיצובה של החברה ומתאימה את השפה הגרפית ואת המסרים לקהל המקומי.

 

 

epilclear

תכשירים קוסמטיים

בניית אתר

נירטל

חברה מובילה בתום האבטחה והרפואה