Archives
פיזיקל
תוכנה לניהול מועדוני ספורט
פיזיקל הינה חברה ותיקה המתמחה במתן פתרונות בתחום מועדוני הספורט וספא. המערכות של המותג מותקנות ופועלות בהצלחה מרובה על מאות מחשבים במועדוני הספורט המובילים בישראל ובחו"ל. על מנת להגביר את המודעות ולקדם את המותג כמוביל והמתקדם בתחומו, יצרה Nano עבור המותג שפה מותגית ופרסומית חדשה שמסמכת על הצבעים: שחור, לבן וטורקיז כצבעים מרכזיים ומזוהים עם המותג. כמו כן, עוצבו אייקונים שונים המבטאים את יתרונות הטכנולוגיה והמוצרים. תהליך המיתוג כלל בנוסף גם חשיבה מחודשת על ניראות המערכות הדיגיטליות של המותג. עצבנו אתר ואפליקציה בשפה המיתוגית החדשה שישמשו כפלטפורמה עבור מערכות הדיגיטל של מועדוני הספורט והספא השונים. השפה המותגית יושמה על גבי חומרים שיווקיים נוספים: פרופיל חברה, דוכן תערוכה, קטלוגים, ברושורים, מודעות ועוד.
chita
הדרך המהירה ללימודים בסין
הרקע
בשנת 2007 נוסדה חברת הייעוץ וההדרכה תחת השם Ficom. החברה מספקת הדרכה וייעוץ בתחום הסחר הבינלאומי, תוך חשיפה נדירה לשווקים הייחודיים ולהזדמנויות העסקיות האטרקטיביות שסין מעמידה לרשות משתתפי הקורסים.
האתגר
האתגרים העיקריים שהצריכו מענה נגעו למיצוב והצעת הערך הייחודית של המותג, בהתייחס לטריטוריה הבינ"ל בה היא פועלת, הגדרת פעילותה וייחודה אל מול המתחרים הרבים בשוק ושיווקה אל הקהל הרחב.
בשטח
בידולו של המותג בהיותו הקורס היחידי בארץ שבו ניתן ללמוד על סחר בינ"ל וכבר במהלך הקורס לנסוע לסין, להכיר את השווקים הרלוונטיים וליצור קשרים עם הספקים הנכונים ולכן, הוחלט ששם המותג יהיה CHI-TA. השם מורכב מהמילים China ו-Tel Aviv. הסלוגן: הדרך המהירה לעסקים בסין. תהליך המיתוג כלל גיבוש אסטרטגיה מותגית שנשענה על בידולו של המותג והשפה המותגית שעוצבה, התבססה על אלמנטים גרפיים שנלקחו מהדגל הסיני. בחירת הצבעים אדום אפור צהוב מבטאים את שת"פ בין עולם היי טק והחדשנות לבין המסחר עם סין. באתר האינטרנט הרספונסיבי ובדף הפייסבוק של המותג, שילבנו את הקונספט הקריאטיבי שגובש למותג מתוך האסטרטגיה המותגית.
Label M, Babyliss Pro
מוצרי שיער מקצועיים
Label m הוא קו מוצרים, זוכה פרסים, שפותח בהשראת "אופנת לונדון", לטיפוח ועיצוב השיער. החברה מצליחה לגשר על הפער בין אופנה ועיצוב שיער והיא נחשבת חלוצת הטרנדים החדשים ומובילה בחדשנות מוצרית עם קו המוצרים פותח ע"י מעצבי שיער תחת פיקוח ובקרה של הצוות האומנותי והמוכר בעולם עיצוב השיער: טוני מסקולו וסאשה מסקולו טרבאק. בכל תצוגות האופנה הנחשבות בעולם משתמשים במוצרי החברה ולכך ממוצבת חברת labelM כמובילת טרנדים לקהלים הצעירים שמחפשים מוצרים טרנדיים,מובילים שלא מתפשרים על איכות.
Nano שומרת על השפה המותגית של החברה ומתאימה אותה לקהלי היעד בארץ במגוון מוצרים שונים הן במדיות המודפסות והן במדיות הדיגיטליות.
Babyliss Pro היא חטיבת המוצרים המקצועיים של חברת בייביליס.
ליין המוצרים של בייביליס פרו (פרופשיונל) נחשבים יוקרתיים ומיועדים לקהל מעצבי השיער המקצועי ולקהל לקוחות שאינו מתפשר על איכות.
Nano שומרת על מיצובה של החברה ומתאימה את השפה הגרפית ואת המסרים לקהל המקומי.