Archives
החברה לפיתוח קיסריה
מיתוג ופרסום פרוייקטים עבור החברה לפיתוח קיסריה
החברה לפיתוח קיסריה, היא הזרוע המבצעת של קרן רוטשילד קיסריה ועיקר פועלה הוא בפיתוח שטחי הנדל"ן של קיסריה, מתן שירותים לתושבי המקום, פיתוח פארק התעשייה ותחום התיירות והנופש.
במסגרת שיתוף הפעולה עם החברה יצרנו שפה גרפית ייחודית לפרוייקט " C CENTER", הקניון האזורי שיוקם בשכונה 13. האתגר היה למצב את הקניון כיעד אסטרטגי לבעלי רשתות נבחרות, בעלי עסקים ומשקיעים. בנוסף, עיצבנו מודעות, דגלים, ניוזלטרים לקידום פרוייקטים שונים המכוונים לבעלי העסקים באזור התעשייה ושלטי מדיה ממותגים בכל תחנות האוטובוס הנמצאות ברחבי קיסריה, שמטרתם לסייע להעצים את הגאווה הלוקאלית בקרב תושבי המקום.
עיריית הרצליה
פרוייקטים מגוונים למרינה בהרצליה
רקע
החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה הינו תאגיד עירוני בבעלות ובשליטת עיריית הרצליה. במהלך השנה עורכת המרינה אירועים ופעילויות תרבות מגוונות לתושבי הרצליה והסביבה ותחרויות משט בינ"ל, לצד ניהול שותף של מתחמי המגורים, המעגן, הבילוי, התיירות והקניות.
האתגר
היות ועונת התרבות במרינה מתפקדת כפלטפורמה לאירועים רבים שונים, נדרשנו להעניק לתוכנית הקיץ שפה עיצובית ייחודית ומזוהה שתבטא את מהות העונה ותסייע לשיווקה בזירה המקומית. בפרוייקט נוסף נתבקשנו לייצר שפה מותגית חדשה לתחרות משט בינ"ל, שתמשוך שייטים רבים ברחבי העולם לבוא, להשתתף ולהפוך את המרינה לאתר תיירות וספורט נחשק בשורה אחת עם מרינות נוספות בעולם.
בשטח
יצרנו למחלקת התרבות של המרינה שפה עיצובית מזוהה שליוותה את המהלך לאורך מספר עונות ופורסמה בעיקר במדיות הכתובות ובפייסבוק. לתחרות השייט הבינ"ל יצרנו לוגו ייחודי שמורכב מפלטת הצבעים מגוונת שחזרה כמוטיב מרכזי בכל האלמנטים. בנוסף עיצבנו אתר, דף פייסבוק, ברושורים מגוונים, רול אפ, טופסי הרשמה, דגלים ועוד
מסעדת comesoon
קמפיין
רקע
מסעדת comesoon הוותיקה ממוקמת בהוד השרון ומשרתת את תושבי הוד השרון והסביבה. המסעדה סבלה מתדמית ותיקה "של פעם" ונתפסה כיקרה בקרב הקהל שמכיר אותה ומצד שני, לא מספיק מוכרת בקרב ה"מתיישבים החדשים" באזור. ריבוי המסעדות באזור והחלופות הזולות יותר, השאירו את המסעדה "מחוץ לעניינים" ולכן בשעות הערב לא נרשם ביקוש ער למסעדה.
האתגר
האתגרים שעמדו לפנינו:
א. העלאת המודעות לקיומה של קמסון בקרב קהל רב שאינו מודע לקיומה, למרות הקירבה הגיאוגרפית
ב. ניעור התדמית הותיקה ממסעדה "שתמיד הייתה שם" למסעדה טרנדית ואיכותית וייחודית
ג. יצירת ביקושים חדשים לימים ולשעות בהם התנועה דלילה
ד. העלאת המודעות לcomesoon כמקום לאירועים עסקיים ומשפחתיים
ההזדמנות שנוצרה עם פריחתו המחודשת של ז'אנר האוכל האסייתי האיכותי היתה להעביר את המסר שבcomesoon תמצאו מסעדה מעוצבת ועדכנית, תפריט אסייתי מקורי, עשיר וטעים במיוחד שיפתיע אתכם בכל פעם מחדש.
בשטח
אל לוגו המסעדה המוכר הוספנו את המילה "חדשה" כדי להעביר את המסר: comesoon החדשה היא לא הcomesoon שהכרתם. יצרנו קמפיין קריאטיבי לעידוד הקהל הצעיר לבוא בשעות הערב ולהכיר את התפריט האסייתי החדש של המסעדה. הקמפיין שילב בין המדיות המודפסות (עיתונות ושלטי חוצות) לבין הפייסבוק. המוטיב המרכזי בקמפיין היה מקלות צ'ופסטיק ש"תופסות" את הירח עם המלל: "בא לך נשנוש לילי?". בפייסבוק יצרנו משחק "לתפוס את הירח" וביקשנו מהגולשים לצלם סיטואציות עם הצו'פסטיק ולצבור לייקים. הקמפיין זכה לתגובות מצוינות והעלה את הביקוש בקרב קהלי היעד לשעות הערב במסעדה. בנוסף לקמפיין, Nano הקימה וניהלה את דף הפייסבוק של המסעדה.
קניון G צמרת
ניהול המדיה החברתית
רקע
קניון G צמרת בבעלותה של חברת גזית, ממקומם באחד המתחמים היוקרתיים ביותר בת"א, בלב שכונת צמרת. הקניון מורכב ממספר קטן של רשתות ובעיקר מבוטיקים יוקרתיים ועסקים שמשרתים את תושבי האזור ולקוחות עמידים מאזור המרכז.
האתגר
בשל מיקומו של הקניון ומיצובו היוקרתי, הוא נתפס ע"י הקהל הרחב שאינם נמנים עם תושבי האיזור, כקניון בלתי מושג, יקר ולא נגיש. המטרה שהוצבה בפני Nano היתה להנגיש את הקניון לציבור הרחב ולייצר טראפיק שוטף, באמצעות דף הפייסבוק של הקניון.
בשטח
בשלב הקמת הדף, יצרנו לשונית בשם "30-300" ובה עידכנו מידיי חודש עשרות פריטים שמחירים נע בין 30 ל-300 ש"ח. לצד העלאת התכנים הקבועים והשוטפים של הקניון בפייסבוק, יצרנו קמפיין ששילב בין מדיות הדיגיטל והמדיות המסורתיות. התובנה המרכזית שעמדה בבסיס הקמפיין, התבססה על שיחות שנערכו עם לקוחות הקניון, נציגי הקניון ובעלי החנויות, היא שהבידול המרכזי של הקניון בהיותו הבסיס הקבוע למרבית מבעלי החנויות, הרשתות והבוטיקים בקניון. על תובנה זו ביססנו את הקונספט הקראטיבי "הקניון האישי שלך" שחוזר כתימה מרכזית המתארת את הקשר האישי של בעלי העסקים בקניון עם לקוחותיו. לקמפיין יצרנו חוברת ובה הקדשנו מקום לכל אחד מבתי העסק בקניון. את החוברת שלחנו לכ-300,000 בתי אב. הקמפיין לווה במודעות שפורסמו במגזינים נבחרים. בפייסבוק נערך קמפיין במשך כ-3 שבועות ובו נתנה בכל יום במה מרכזית לכל אחת מהחנויות ובעליהן בתורן. שת"פ נוסף נעשה עם עמותת "אחת מ-9". המטרה המרכזית היתה להעלות את המודעות בקרב נשים לסרטן השד מצד אחד ויצירת ערך חברתי ערכי לקניון מצד שני ע"י אירוע יוקרתי שכלל תצוגת אופנה עם מיטב התוצרים של חנויות הקניון. לאירוע יצרנו קמפיין מקדים שהזמין את הקהל הרחב לבוא ולהשתתף באירוע היוקרתי. את האירוע תיעדנו on line בדף הפייסבוק של הקניון ובמשך הימים שלאחר האירוע.