Archives

הטכניון

מחלקת לימודי החוץ

chita

הדרך המהירה ללימודים בסין

הרקע

בשנת 2007 נוסדה חברת הייעוץ וההדרכה תחת השם Ficom. החברה מספקת הדרכה וייעוץ בתחום הסחר הבינלאומי, תוך חשיפה נדירה לשווקים הייחודיים ולהזדמנויות העסקיות האטרקטיביות שסין מעמידה לרשות משתתפי הקורסים.

האתגר

האתגרים העיקריים שהצריכו מענה נגעו למיצוב והצעת הערך הייחודית של המותג, בהתייחס לטריטוריה הבינ"ל בה היא פועלת, הגדרת פעילותה וייחודה אל מול המתחרים הרבים בשוק ושיווקה אל הקהל הרחב.

בשטח

בידולו של המותג בהיותו הקורס היחידי בארץ שבו ניתן ללמוד על סחר בינ"ל וכבר במהלך הקורס לנסוע לסין, להכיר את השווקים הרלוונטיים וליצור קשרים עם הספקים הנכונים ולכן, הוחלט ששם המותג יהיה CHI-TA. השם מורכב מהמילים China ו-Tel Aviv. הסלוגן: הדרך המהירה לעסקים בסין. תהליך המיתוג כלל גיבוש אסטרטגיה מותגית שנשענה על בידולו של המותג והשפה המותגית שעוצבה, התבססה על אלמנטים גרפיים שנלקחו מהדגל הסיני. בחירת הצבעים אדום אפור צהוב מבטאים את שת"פ בין עולם היי טק והחדשנות לבין המסחר עם סין. באתר האינטרנט הרספונסיבי ובדף הפייסבוק של המותג, שילבנו את הקונספט הקריאטיבי שגובש למותג מתוך האסטרטגיה המותגית.

מדברים עם כלבים

אתר חוויתי למרכז אילוף כלבים ולמידה

מומנטום

קורסים מתקדמים למנהלים