Archives

החברה לפיתוח קיסריה

מיתוג ופרסום פרוייקטים עבור החברה לפיתוח קיסריה

החברה לפיתוח קיסריה, היא הזרוע המבצעת של קרן רוטשילד קיסריה ועיקר פועלה הוא בפיתוח שטחי הנדל"ן של קיסריה, מתן שירותים לתושבי המקום, פיתוח פארק התעשייה ותחום התיירות והנופש.

במסגרת שיתוף הפעולה עם החברה יצרנו שפה גרפית ייחודית  לפרוייקט " C CENTER", הקניון האזורי שיוקם בשכונה 13. האתגר היה למצב את הקניון כיעד אסטרטגי לבעלי רשתות נבחרות, בעלי עסקים ומשקיעים. בנוסף, עיצבנו מודעות, דגלים, ניוזלטרים לקידום פרוייקטים שונים המכוונים לבעלי העסקים באזור התעשייה ושלטי מדיה ממותגים בכל תחנות האוטובוס הנמצאות ברחבי קיסריה, שמטרתם לסייע להעצים את הגאווה הלוקאלית בקרב תושבי המקום.

 

 

האגודה למען החייל

העמותה הגדולה בישראל.

הרקע

האגודה למען החייל הוא הארגון המוביל בישראל בטיפול בחיילי צה"ל בתחומי הרווחה, הסיוע והחינוך –
ללא כוונות רווח. 100% מגיוס התרומות מגיע אל החיילים. מטרת פעילותה היא לקשר בין הציבור הרחב לחיילים וללוות אותם באהבה ובתמיכה לאורך שירותם הצבאי ואף לאחריו – בשירות המילואים. האגודה מקיימת עשרות פרויקטים בשנה לרווחת יחידות צה"ל ומג"ב, לרווחת אוכלוסיות מיוחדות כגון חיילים ממשפחות מעוטות יכולת כלכלית, חיילים בודדים, חיילים מאושפזים ועוד. בשנה האחרון נערך איחוד של האגודה והקרן המאוחדת לב"י.

בשטח

גיבוש המהות וההבטחה של מותג החדש שנוצר מאיחוד אל"ח עם קרן לב"י ויצירה של תת-מותגים שיעניקו סדר ושיטה לצורך התמצאות מהירה במגוון השירותים שהמותג מספק. קהלי המטרה של המותג מגוונים וכוללים מתנדבים, תורמים,עובדים, חברות, ארגונים, גופים שונים בצבא ומעל כולם, החיילים כמובן. במהלך השנה אנו יוצרים מעטפת עיצובית עבור כל אירועים המגוונים למען החיילים ( אירועי ליל הסדר, "עולים על כפכפים" אירוע הקיץ לחיילים הבודדים, אירועי הקיץ לאלמנות ויתומי צה"ל, מצטייני הנשיא ועוד) וכן לאירועים הפנימיים באירגון, במקביל, אנו מייצרים קמפיינים מגוונים לקידום פעילויות שונות למען החיילים ואנשי שירות הביטחון. האתגר המרכזי שהצבנו לעצמנו הוא לשמר את רוח ההתנדבות האותנטית של הארגון והעשייה הרבה והמכוונת למען החיילים, תוך הדגשת המחויבות המקצועית הגבוהה והמערך הייחודי של מעטפת השירותים הכוללת שהוא מציע והדגשת מטרת האירגון: לתת הכל לחיילים.

 

 

 

מועדון ‘יותר’

מועדון ההטבות לחיילי החובה של האגודה למען החייל

הרקע

מועדון "יותר" הינו מועדון הטבות לחיילים בשירות חובה, אשר הוקם בשיתוף "האגודה למען החייל". המועדון הוקם במטרה להעניק לחיילים בשירות חובה הנחות והטבות שונות בתחומי תרבות הפנאי, הרווחה והצרכנות. מטרת המועדון לכוון את הרגלי הצריכה ואת האופן שבו הם החיילים צורכים פרסום ושומרים על עדכניות. במהלך כל השנה מקיים המועדון פעילויות רבות ומגוונות למען כלל חיילי צה"ל. במהלך ימות הקיץ עורך המועדון שני פסטיבלים בפארק יהושע לכ-40,000 חיילים ומתגייסים עם מיטב הכוכבים.

בשטח

ברמת המותגית, פיתחנו עבור "יותר" שפה עיצובית מזוהה, ששומרת על הנכסים המותגיים הגרפיים ועל המיצוב הייחודיי של המותג באמצעות עיצוב עדכני וצעיר, מה שמאפשר למותג להיות מזוהה מיידית, להתבלט ולהעביר את המסרים בצורה שמדברת אל קהל היעד. במסגרת העבודה אנו מכינים מאות פריטים מידיי שנה למותג: מגזינים חודשיים, צרופות, פוסטרים, דיוור ישיר, ניוזלטרים, קמפיינים שכוללים מודעות ופרסומים במדיה המודפסת והדיגיטלית, עיצוב אריזות ומארזים, מצגות, מיתוג אירועים וכנסים מגוונים של המועדון, ועוד. מידי שנה אנו נערכים לפסטיבלים הגדולים של המועדון: יוצרים זהות מותגית ייחודית לכל אחד מהפסטיבלים, ממתגים את שטחי הפסטיבל ומפרסמים במדיות המסורתיות ובדיגיטל.

הטכניון

מחלקת לימודי החוץ

עיריית הרצליה

פרוייקטים מגוונים למרינה בהרצליה

רקע

החברה העירונית לפיתוח התיירות בהרצליה הינו תאגיד עירוני בבעלות ובשליטת עיריית הרצליה. במהלך השנה עורכת המרינה אירועים ופעילויות תרבות מגוונות לתושבי הרצליה והסביבה ותחרויות משט בינ"ל, לצד ניהול שותף של מתחמי המגורים, המעגן, הבילוי, התיירות והקניות.

האתגר

היות ועונת התרבות במרינה מתפקדת כפלטפורמה לאירועים רבים שונים, נדרשנו להעניק לתוכנית הקיץ שפה עיצובית ייחודית ומזוהה שתבטא את מהות העונה ותסייע לשיווקה בזירה המקומית. בפרוייקט נוסף נתבקשנו לייצר שפה מותגית חדשה לתחרות משט בינ"ל, שתמשוך שייטים רבים ברחבי העולם לבוא, להשתתף ולהפוך את המרינה לאתר תיירות וספורט נחשק בשורה אחת עם מרינות נוספות בעולם.

בשטח

יצרנו למחלקת התרבות של המרינה שפה עיצובית מזוהה שליוותה את המהלך לאורך מספר עונות ופורסמה בעיקר במדיות הכתובות ובפייסבוק. לתחרות השייט הבינ"ל יצרנו לוגו ייחודי שמורכב מפלטת הצבעים מגוונת שחזרה כמוטיב מרכזי בכל האלמנטים. בנוסף עיצבנו אתר, דף פייסבוק, ברושורים מגוונים, רול אפ, טופסי הרשמה, דגלים ועוד

נינאי קליין

מיתוג משרד עורכי דין

הרקע

נינאי קליין משרד עורכי דין שמתמחה בייצוג לקוחותיו בוועדות הרפואיות של הביטוח הלאומי. המשרד נותן ייעוץ משפטי מקיף ללקוחותיו, מלווה ומייצג אותם בוועדות הרפואיות, מפנה לרופאים מומחים ומשיג עבורם זכויות ו/או פיצויים בשיעור מצטבר של עשרות מיליוני שקלים עם למעלה מ-90% הצלחה!

האתגר

בשנים האחרונות הוקמו מס' חברות, המגדירות עצמן כחברות "למימוש זכויות רפואיות" אשר מפרסמות את עצמן בהיקף תקציבי נרחב. תמורת עלויות גבוהות, מעניקות חברות אלו למימוש זכויות רפואיות שירות של ייעוץ שאינו משפטי, סיוע במילוי טפסים והפניה למומחים רפואיים. מה שהחברות הללו לא מספרות זה שהן אינן רשאיות לייצג את התובעים בפועל בוועדות הרפואיות או לנהל הליכים משפטיים בניגוד לעורכי דין מוסמכים. האתגרים שעמדו בפנינו היו להעביר את המסר המורכב לקהלי היעד בתקציב מוגבל ביחס למתחרים ולמצב את חברת 'נינאי קליין' כמשרד מתמחה ומוביל בתחומו בתחום הייעוץ והטיפול בוועדות הרפואיות.

בשטח

הפתרון שיצרנו הוא פתרון מותגי שהתחיל בבניית אסטרטגיה מותגית והמשיך עם פיתוח קונספט קריאטיבי אותו הטמענו במותג. כדי להעביר מסר מורכב בנושא רגיש הוחלט לעצב דמות מותג ושפה מותגית ייחודית, שתזוהה עם 'נינאי קליין' והקונספט החדש. השפה המותגית החדשה הוטמעה בסירטון משעשע שמטרתו היה לחזק את תדמיתו של המשרד כמשרד מומחה ומוביל בתחומו. את הסירטון הטמענו בקמפיין יוטיוב, בקמפיין הממומן בגוגל, בפייסבוק  ובכל הפעילות הפרסומית של המותג.

עיריית הוד השרון

מיתוג פעילות שבועות

עבור עיריית הוד השרון

קניון G צמרת

ניהול המדיה החברתית

רקע

קניון G צמרת בבעלותה של חברת גזית, ממקומם באחד המתחמים היוקרתיים ביותר בת"א, בלב שכונת צמרת. הקניון מורכב ממספר קטן של רשתות ובעיקר מבוטיקים יוקרתיים ועסקים שמשרתים את תושבי האזור ולקוחות עמידים מאזור המרכז.

האתגר

בשל מיקומו של הקניון ומיצובו היוקרתי, הוא נתפס ע"י הקהל הרחב שאינם נמנים עם תושבי האיזור, כקניון בלתי מושג, יקר ולא נגיש. המטרה שהוצבה בפני Nano היתה להנגיש את הקניון לציבור הרחב ולייצר טראפיק שוטף, באמצעות דף הפייסבוק של הקניון.

בשטח

בשלב הקמת הדף, יצרנו לשונית בשם "30-300" ובה עידכנו מידיי חודש עשרות פריטים שמחירים נע בין 30 ל-300 ש"ח. לצד העלאת התכנים הקבועים והשוטפים של הקניון בפייסבוק, יצרנו קמפיין ששילב בין מדיות הדיגיטל והמדיות המסורתיות. התובנה המרכזית שעמדה בבסיס הקמפיין, התבססה על שיחות שנערכו עם לקוחות הקניון, נציגי הקניון ובעלי החנויות, היא שהבידול המרכזי של הקניון בהיותו הבסיס הקבוע למרבית מבעלי החנויות, הרשתות והבוטיקים בקניון. על תובנה זו ביססנו את הקונספט הקראטיבי "הקניון האישי שלך" שחוזר כתימה מרכזית המתארת את הקשר האישי של בעלי העסקים בקניון עם לקוחותיו. לקמפיין יצרנו חוברת ובה הקדשנו מקום לכל אחד מבתי העסק בקניון. את החוברת שלחנו לכ-300,000 בתי אב. הקמפיין לווה במודעות שפורסמו במגזינים נבחרים. בפייסבוק נערך קמפיין במשך כ-3 שבועות ובו נתנה בכל יום במה מרכזית לכל אחת מהחנויות ובעליהן בתורן. שת"פ נוסף נעשה עם עמותת "אחת מ-9". המטרה המרכזית היתה להעלות את המודעות בקרב נשים לסרטן השד מצד אחד ויצירת ערך חברתי ערכי לקניון מצד שני ע"י אירוע יוקרתי שכלל תצוגת אופנה עם מיטב התוצרים של חנויות הקניון. לאירוע יצרנו קמפיין מקדים שהזמין את הקהל הרחב לבוא ולהשתתף באירוע היוקרתי. את האירוע תיעדנו on line בדף הפייסבוק של הקניון ובמשך הימים שלאחר האירוע.