Archives
החברה לפיתוח קיסריה
מיתוג ופרסום פרוייקטים עבור החברה לפיתוח קיסריה
החברה לפיתוח קיסריה, היא הזרוע המבצעת של קרן רוטשילד קיסריה ועיקר פועלה הוא בפיתוח שטחי הנדל"ן של קיסריה, מתן שירותים לתושבי המקום, פיתוח פארק התעשייה ותחום התיירות והנופש.
במסגרת שיתוף הפעולה עם החברה יצרנו שפה גרפית ייחודית לפרוייקט " C CENTER", הקניון האזורי שיוקם בשכונה 13. האתגר היה למצב את הקניון כיעד אסטרטגי לבעלי רשתות נבחרות, בעלי עסקים ומשקיעים. בנוסף, עיצבנו מודעות, דגלים, ניוזלטרים לקידום פרוייקטים שונים המכוונים לבעלי העסקים באזור התעשייה ושלטי מדיה ממותגים בכל תחנות האוטובוס הנמצאות ברחבי קיסריה, שמטרתם לסייע להעצים את הגאווה הלוקאלית בקרב תושבי המקום.
הרצליה – גליל ים
מיתוג פרוייקט נדל"ן
רקע
פרוייקט נדל"ן משותף לשתי חברות נדל"ן גדולות: "קבוצת יצחקי השקעות" המתמחה בייזום, תכנון, פיתוח והקמה של שכונות מגורים איכותיות. הקבוצה בונה שכונות המעניקות בטחון, סטנדרט בניה ורמת שירותים גבוהים, איכות חיים ובעיקר לקוחות מרוצים. ו"אפריקה ישראל מגורים" שהציבה רף חדש של איכות חיים בישראל – דירות חדשות ומעוצבות במפרט עשיר, המותאמות לאוכלוסייה איכותית, בתוך שכונות מגורים קהילתיות המוקמות בשלמותן על ידי החברה. "חברת אפריקה ישראל מגורים" זוכה לאורך השנים לתואר חברת הבניה הטובה ביותר בסקרי דעת קהל ומבטיחה קניית דירה חדשה תוך הענקת בטחון ושקט נפשי יחד עם השקעה משתלמת. הפרוייקט המשותף החדש ממקום באזור שבין קיבוץ גליל ים לבין הרצליה ומבטיח פרויקט במיקום ייחודי וברמת בינוי גבוהה וייחודית, שמתאימה למשפרי דיור צעירים ולמשפרי דיור בגיל השלישי שמחפשים סטנדרט בנייה גבוה, איכות חיים פסטורלית בסביבה אורבנית. קרוב לכל מה שיש לעיר להציע.
האתגר
Nano התבקשו לבנות קונספט שיווקי למותג שיהיה קליט, זכיר, יביא לידי ביטוי את ייחודיות מיקום הפרויקט ויעמוד בתחרות אל מול פרויקטים מתחרים, שפונים לקהלים רחבים וממוקדים שמעוניינים לרכוש דירה בהרצליה.
בשטח
Nano בנו שפה מותגית שנשענה על ההבטחה הפרסומית: נוחות אורבנית בסביבה פסטורלית. השפה הגרפית שילבה בין הניקיון הגרפי, המנימליסטי -אורבני לבין חומרים טבעיים ששימשו כרקע לעיצוב והביאו את הטבע ותחושת הפסטורליות לשפה החדשה. למיתוג החדש ניתן שם וסלוגן, עוצב לוגו, ניירת, פולדר נדל"ן, תכניות דירה ומארז. משרד המכירות מותג וכל מתחם הפרוייקט. לפרוייקט עוצבו שלטי חוצות ומודעות שמיצבו את הפרוייקט כיוקרתי, ייחודי, נגיש ובעיקר מושלם למשפחה.
אבן דרך
ייזום והתחדשות עירונית.
חברת נדל"ן מקבוצת האחים שגראוי
רקע
חברת הנדל"ן SBI של "האחים שגראוי" הקימה חברת בת המתמחה בבנייה וייזום פרויקטים בתחום ההתחדשות העירונית ושדרוג בניינים ודירות מגורים במסגרת תוכנית תמ"א 38 ופינוי ובינוי.
האתגר
Nano התבקשה לגבש קונספט מותגי ושיווקי שיימצב את חברת “אבן דרך” כחברת הייזום האיכותית ביותר בישראל ובשלב השני להקים אתר תדמיתי, שיפנה לבעלי דירות פוטנציאליים ששוקלים להצטרף לתכנית תמ"א 38.
בשטח
הקונספט המותגי שפיתחנו מתחיל מהשם והלוגו שנבחרו לפרוייקט: "אבן דרך". השם הושתת על מהות המונח אבן דרך כ”נקודת ציון, שלב חשוב, הישג”, המהלך חיים החכם והטוב ביותר שמשנה חיים, בדומה להחלטות מהותיות אחרות שכל אחד מקבל במהלך חייו (חתונה-לימודים-ילדים..). האייקון שהוביל את השפה הגרפית של המותג הושתת על לוגו החברה וביטא רגשית, באמצעות תמונות וקטעי וידאו ש”חיברו” את הלקוח לאירועים חשובים בחייו וקישרו זאת באופן טבעי עם בחירת חברת “אבן דרך” למהלך החשוב הבא.
גן המושבות
מיתוג פרוייקט נדל"ן של 'קרסו נדל"ן'
פרוייקט ״גן המושבות״ נועד למשפרי דיור ובעיקר למשפחות צעירות באיזור פ״ת והסביבה. בתהליך מיצובו של הפרוייקט הוחלט להתמקד במשפחות ולכן השפה הגרפית היתה שילוב צילומי ילדים בתוך איורים שמדגישים את יתרונותיו של הפרוייקט. הקטלוג נכתב ועוצב כספר ילדים, משרדי הפרוייקט עוצבו כגן משחקים לילדים. מתוך הקונספט שגובש הוחלט להקים מתנ״ס בלב הפרוייקט שירכז את חוגי הילדים.